Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Saturday, January 8, 2011

Macam mana nak wat n3 pakai handphone...Thanx Masviona

Hari tu Leily ada tanya saya macam mana nak update blog guna hp...Sebenarnya saya tau pun dari Masviona...saya selalu baca blog dia..Dari situlah saya tau. Kalu saya buat tutorial sendiri rasa macam tak adil sebab saya tau update blog dari hp pun dari blog Masviona. Elok rasenya refer pada tutorial dia. Sangat terang n senang faham .Ni saya bagi link dia yer SINI. Kat link tu nanti memang complete lah tutorial yang diberikannya. Kalu ada kemusykilan elok rasenya tanya Masviona...Tapi kalu nak tanya saya pun boleh jugak. InsyaAllah kalu dapat saya bantu saya akan tolong. Thanx Mas sebab bagi saya share kan link awak yer. Terima kasih jugak untuk ilmu yang awak n suami, Prebetsabu berikan..Sangat berguna tau...

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




10 comments:

Deqna said...

kita pun selalu update dari hp jer.. kalau kat rmh kalau malas nak on laptop.. update pakai hp jer.. tapi guna wifi lah, kalau guna gprs tu memang mahal.. hari tu bil tipon sampai ratus2 sbbkan ini..

Eri-chan said...

handphone masih outdated one. kena update guna lappy gak

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

gelama mak nyah, hahaha..
La ni pn de klinik, temankn my mum.
Curik guna wifi klinik,
neway millions tens ya..
Ai like!!=D

Ciklinn said...

TQ2 share akak pun nak tau gak camne nak online pakai hp benonya hihiihi.. TQ dik...

eh pagi2 buto tadi Ude pesan suh bgtau hanim yg dia dah lukis gmbar hanim satu family... dia dah letak kat blog dia.... nanti suhlah dia email saiz asal lukisan tu yer.... anim leh isi warna kat situ pakai potosop....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah gud info...tapi nak kena tempat ada wifi baru syiok skit hapdet pakai phone..sebab billing mahal nak mati hoke klu pakai gprs..huhuhuhuh tension...

rasp said...

blog Mas mmg byk tips2 menariks kan sis...
i nie SR Mas...
dia nie memang peramah tul sis...
husband & wife baik!

Mimy Hamid said...

tak baper paham lagi la hanim..camno ni

Ain said...

ain tak pernah lagi update blog guna henfon, kalau bukak blog via henfon pernah la....

makdara TERdiva said...

eh! nak terai jugaklah!

Azmiezas said...

nasib baik Hanim tanya, bole gak akak tumpang sekali...hehehe..