Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, January 6, 2011

Lukisan comel dilukis oleh pelukis yang hebat!


Comel tak lukisan kat atas ni? Ia dilukis oleh adik Cik Linn iaitu Roq. Saya mula2 tak perasan yang roq dah lukis n buat n3 pasal nie...Minta maaplah roq, akak tak perasan yang roq dah lukiskan...ni pun Cik Linn yang bagi tau...Time kasih Cik Linn....senyum lebar tau saya tengok pic ni...Hargai sangat sebab roq sudi luangkan masa untuk lukis Darissa.Pakai paint plak tu...kagum oooooo... Memang tak sangka dia nak buatkan....Terima Kasih banyak-banyak yer..Roq memang hebat n sangat berbakat...Semoga roq akan terus berjaya dalam apa jua bidang yang roq ceburi,aminnn.....

Korang suka kalu nak tengok lukisan dia yang comel2 pegi kat blog dia yer...memang terhiburlah, pndai buat lawak....SINI


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




17 comments:

Deqna said...

comelnya... dua2 comel. gambar comel, darissa pun comel :)

makdara TERdiva said...

wow! memang comel!

wahida said...

wow wow wee!!! mmg lukisan tu comel, tapi Darissa yg ori laaaaaaaaaaaaaagi comel!!!

mr_mrs mikko said...

comelnyaaaa darissa..
hihih...
makin comel ni..
eeeei, geram tgk gmbr yg kna lukis tu

nieda said...

cantik...pandai roq lukis

Dee said...

cutenya..mmg roq tu pandai lukis kan sis..

Alimaz-Kembara Terasing said...

emmmm kiut.....

☆ lieya latif ☆ said...

sgt...sgt...sgt...comey tau hanim....tang pipi tu same...mulat2 bam2 jek hihihihi.....tapi mmg siyes, sweet tau pic darissa tu....

Queen said...

seyes pakai paint?

memang superb ar die..tabik spring toing2 utk roq!

mamyharraz said...

kiutttnya :)

roq,mau tak lokis gambar anak akk =P

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

pandainyer awak lukis Hanim, ekekek.
cute!!! sama lol ngan muka Darissa, montel!

Ain said...

comelnyaaaa...

soronoknya kalau berbakat camni, jari jemari ain takde seni...

huhu....

Ciklinn said...

nanti akakk suh dia lukis cantik2 kat kertas lak.. hahhahah
suka akak dera dia.. sbb darisa menantu i kan.... hahahh

Sham Ummi Echa said...

comelnyaaaa...sy suker sgt. ada masa nnti nk terjah blog roq lah

Mimy Hamid said...

comel!!!!!!!!!!!!!..buat frame tau ...

ieda said...

darissa memang cumei .. lebih cumei dari yg di lukis !!! :))

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

cute sangat darissa.....