Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, January 20, 2011

Layan dvd

Tadi pg uptown kota damansara, Nampak ada orang jual dvd. Belilah kami. Murah. 3 keping 20 hinggit. Salah satunya Ngangkung.Tak dapat tgk kat wayang kita layan dvd jelah. Tidokan anak2 dulu pastu bolehlah layan. Tapi tak taulah mata ni boleh tahan ke x? Esk cutikan. Selamat berehat semua~Sent via my lurvely nokia~

12 comments:

Zakiyah Zainon said...

katanya ngangkung best...huby saya dah download tapi tak tengok lagi..hari ni dia off saya pulak cuti..okla tu..boleh layan movie jugak

selamat bercuti!!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

waa, beshla melayan dvd time cuti ni..
nk bergerak pn malsa ek.. kijean baring aje, huhuhu.. =)
ai tak de maso, aripun kije... hwaaa... tp jgn jeles, esok ai cuti uuu... hihihihi.. :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

dah lama xbeli dvd...enjoy tengok movie nyek...

Redbloodsnow said...

lama dh zie x layan DVD

~zack~ said...

kalu kt johor satu dvd RM5.00 kak...beli 4 dapat percuma 1...kt kl sekeping berape kak?

mummysyafie said...

hari ni cuti duk rumah je..selalu beli dvd kat pasar malam bangi. tapi skrg dah takde dah.

PutRee SeJiNjaNg said...

wah best...tila nak nengok citer ngangkung tu lah..

IxoR@ said...

Ngangkung... kelakau...

:D

ieda said...

akak pun sama dikk
kalau x tgk wayang dvd lahh :)

win@momyShaneQeisha said...

lama dah tak layan dvd ni..lom pernah tengok cita ngangkung.mekorg kat srwk takde cuti la hanim.bestnya ktkorg.

rasp said...

leh pinjam *ihiks*
dah lama tak gi merembat dvd...

Mimy Hamid said...

kita tgk ngankung kat laptop je..online dramamelayu..hihihi...jimat duitttttt