Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, January 21, 2011

Di klinik lagi

Darissa demam lagi. Sekarang tgh tunggu turn jumpe doc.Bulan ni dah dua kali dia deman. Musim demam skrg ni..kat klinik ni pun ramai baby yg kurang sihat. Tapi alhamdulillah lah wpun demam dia masih aktif. Bawak klinik sbg langkah bjaga2. Semoga takdelah apa yg serius.Risau bila anak2 demam ni~Sent via my lurvely nokia~

9 comments:

Mimy Hamid said...

musim la hanim...jaga anak2 yer

Zakiyah Zainon said...

moga cepat sembuh...bagi minum ayaq masak byk2...sedia termometer kat rumah, senang nak monitor suhu dia malam2..heheheh

mummysyafie said...

musim demam kot, sebab wawan pun tak sihat. apa pun..get well soon arissa..

ieda said...

alor ciannya darissa ..
ermm tulah musim nie .. x menentu kejap ujan dan panas ..
semoga si cumei aunty cepat2 sembuhh yaaa :)

IxoR@ said...

moga darissa cepat sembuh ya.... :)

win@momyShaneQeisha said...

Get well soon darissa comel...caring abg Danish tu ya.
kat srwk musim hujan skrg ni hanim.jarang keluar rmh...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

alahai, siannnye si chubby tu..
moga cepat sembuh ye laling!!!

nieda said...

owh mcm humaira jugak. this month dua kali demam. risau kan

PutRee SeJiNjaNg said...

alo..lo..lo.sian kat rissa..cepat sembuh ekk cayunk..nanti aunty bawak gi jln2...huhuhu..