Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, January 31, 2011

Apa ada dalam goodie bag?

Entry sebelum ni berkisarkan bithday celebration Danish di tadikanya. Kali ni nak tunjuklah apa dalam goodie bag tu. Kali ni memang saya tak letakkan jajan.

Mula2 plastic bag nya..

tak tau apa namanya..

Sand art

Saya tak letak jajan, saya gantikan dengan fancy cookies nie.. cookies ni saya order kat Kak Muza. Saya paling suka cookies nie...

Bila dikumpul2 jadilah macam nie.

Itu sajer. Di harap dapat membantu kawan-kawan n memberilah sikit idea.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ







12 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

tu le hanim, selalu bagi jajan kopok2 n gula2 kan...ni bagi cookies ni camni pun bagus...dah le cantik...budak2 sure suke....

mamyharraz said...

sesekali ubah dr jajan kpd cookies budak2 pun suka kan hanim :)

mamyharraz said...
This comment has been removed by the author.
PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah bestnya....cookies tue memang nampak sedap n menarik...kaler2 lagi..

Redbloodsnow said...

WAHH...BYKKNYERRR BENDA ALAH DLM GOODIES BAG TUE NIM :)

Zaza The Witch said...

wa sukanya..danish,aunty nak satu bleh..huhu
raya cina ni zaza nak pegi kuala kangsar.hari sabtu,pyan nk jmpa kwn

Shariz said...

Nice ! I suka tgk fancy cookies tu. Good idea ! :)

ieda said...

ok dah tuu dik :)
kalau akak bagi choc lah kan .. tapi nie ah ok dah ada kelainan .. sure budak2 tuu suke :)

mr_mrs mikko said...

fancy cookies tuh mcm best jd doorgift kan..
huhu..
cumil ni sis.

- Leena - said...

bestnye abg danish..klu ina jd abg danish ho xmo bg kwn lah..nk mkn smua..wahahaha

PutRee SeJiNjaNg said...

wah cokkies tu comel sangat...nak satu boleh?? hehhehe

NeenaAnuar said...

alololooo.. tomeyy betoi semua brg2 goodies tuu...