Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, December 7, 2010

Saat ini

Mula-mula nak cakap, salam Maal Hijrah pada kawan blogger semua yang bergama islam. Semoga tahun baru ini lebih baik dari tahun sebelumnya, amin.....

Hari ni saya cuti, suami saya kene kerja yer ari nie...hari ni jugak Darissa kurang sihat sebab mata dia sakit , bangun-bangun tido tadi mata dia bertaik mata. Dah titikkan susu saya kat mata dia ii. N mungkin jugak dia tak selesa sebab malam tadi baru p sunatkan dia. Dia rasa sakit kot tapo Doc cakap tak sakit.

Nasiblah Danish pandai bawak diri, bukak kan tv diamlah dia. Masak hari ni pun sambil dukung Darissa. Goreng ayam jer..he he he. Mana sempat nak masak hebat-hebat. Darissa tido pun kene berenjut selalu. Berhenti berenjut bangunlah budak motak tu. Jam2 tu jugak saya rasa alangkah bagusnya kalu ada buaian elekrtik...heeeeeeee

Rasa kelam kabut plak hari nie. Eh tapi boleh update blog plak yer....hahahha. Ni ada haaa Darissa kat riba saya ni. Menaip guna sebelah tangan je ni.

K lah itu sajer sesi mengadu domba..Bukan saya merungut tau. Kepada CIK LINN, saya dah rase dah apa yang Cik Linn rasa....

Kepada kawan-kawan semua, minta maap saya tak dapat nak singgah n tinggalkan komen di blog anda lagi. Jangan risau saya akan singgah nanti...tunggu tau......






Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

9 comments:

Drama Mama said...

alahai...hecticnya ya...takpa take it slow...jgn rushing2. nasib si abang pandai bawak diri ya. :-)

http://twinkywinkystars.blogspot.com

wahida said...

ala kesian itu budak motak...nak cium sikit!!!

makdara TERdiva said...

selamat bercuti2 smbil bersenang lenang di dpn tv :)

Zakiyah Zainon said...

hahahaha..itu la dalam hati ada blog!
tetap berblog walaupun anak atas riba :P
sama la kita hehehe

nieda said...

salam maal hijrah...

nanti Darissa boleh tlg ibu taip kt blog..kecil2 dah kenal lappy. hehe..anyway, moga cepat sembuh ya darissa.

ieda said...

x per dikk
kami2 semua paham .. akak dan kawan2 yg dah ada anak dah laluinya ..
siann darissa x sihat .. kalau x baik jugak better bawak ke klinik ..

dah lumrah seorang ibu buat kerja sebelah tangan tuu biasa dikk .. itulah pengorbanan kita yg bernama IBU .. :))

Eri-chan said...

seorang wanita yang memasak untuk anak2 suaminya tanpa rasa penat dan penuh kesabaran, maka InsyaAllah Allah akan berikan pahala yang banyak.
pheww..i pun belum tentu setabah u la..all the best mama mithali gitu

atty's said...

semoga darisa cepat sembuh...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

huhuhu amani hujung bulan nie la kot baru nak g sunatkan dia..huhuhuhu... semoga darissa cepat sembuh k..