Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, December 14, 2010

Paed terbaik!

Kat Sg Buloh ni ada satu Klinik Kanak-Kanak yang saya rasa sangat bagus dalam merawat kanak-kanak. Tapi operation hours klinik ni lah pelik sikit. Nama Klinik ni, Klinik Kanak-Kanak Serena di Bukit Rahman Putra. Memang kebanyakan budak memang serasi ngan dia. Semalam saya pegi bawa Darissa , dia selsema n batuk sikit. Ni saya share operation hours dia

Isnin - Jumaat
Siang : 9.00 am - 12.00 pm
Malam : 6.30 pm - 9.00 pm

Sabtu
9.00 am-1.00 pm

Ahad
Tutup

Pesakit kanak-kanak kenelah ikut time dia. Bukan macam klinik yang lain tu yang akan buka 24 jam. Tu kadang-kadang kalu anak saya sakit malam Sabtu atau Ahad saya akan bawak p kilink lain dulu, n kalu tak kebah jugak sakitnya memang saya akan bawak ke klinik dia.

Nama doktor seperti di atas. Suka tengok doc tu sebab bagi saya dia cantik.

Budak-budak memang suka ngan dia. Masa danish baby2 dulu pun kalu doc ni cek pun dia akan diam n tenung je doc tu. Macam Darissa kat atas tu. Cube tengok. Macam ralit je tengok doc tu bila doc tu bercakap. Macam khayal je dia tengok. Macam tengok pakwe, haaa macam tulah...

Ni lah ubat Darissa semalam

Itu sajer.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

13 comments:

atty's said...

meesti darissa memang suka kat doc tuh..

semoga darissa cepat sembuh tau

Deqna said...

ooo klinik serena.. tau2.. marissa punya paed pulak dr. Lim yg sebelah dengan Putra medical centre. Doktor pun ok gak. Kat bawah klinik dia ada kedai barang2 baby. tiap kali jumpa dia pastu mesti shopping barang marissa..

Dee said...

doc cun..bila tgk rasa terus leh sembuh..hahaha..

tutup petang coz maybe doc jaga klinik branch lain..or dia rehat..sbb mlm buka kan..

mekchu said...

serani ke dia? cantik.. mmg ada kuasa dalaman yg dpt menguasai budak2 tu.. kalau lah kita pun ada kuasa mcm tu...

Ummi Iman said...

mcm besh je PAED tuh..
tp jauhnye hanim..
huhu.. SEPANG - BUKIT RAHMAN PUTRA..
uishh.. jauh jauh.. huhuh

Dearie Pearls said...

doc tu iras mcm linda onn tak?
nampak cm linda onn lak..

*suka doc yg beri rawatan ramah mesra..

mamyharraz said...

bestkan dpt doktor ramah gini budak2 pun suka kita lagii suka kan hanim :)

ieda said...

bagus tul darissa nie .. senyapp jer bila dr cek dia kan .. :) soo sweeet ..

kalau kena anak akak zahrien tuu dah lama x duk diamm sebuk nak pegang yg dr pegang tuu hehehehe

nieda said...

cun habis doc tu..mmg muza, klinik pakar kanak2 time mmg mcm tu

Redbloodsnow said...

a'ah kan anim. cun doc tuh. beauty come with brain kan :) hikss

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

cunnya doc....hehehehhehe patut la ramai baby suka..

IxoR@ said...

yup!

doc tu cantik....

:)

Anonymous said...

ada no telefon kliniknyer