Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, December 20, 2010

Kerepek pisang sedap

Minggu lepas ada kakak kat opis ni bawak kerepek pisang ni kat opis..Kerepek ni dari Bagan Datoh.

Makan lah kongsi-kongsi kat opis. Sikit2 sorang. Sedap tau sebab kerepek ni nipis n tak masin sangat. Tak suka yang tebal2 n masin.

Cantikkan warna kerepek ni. Kuning cair. Nampak fresh sangat n sangat sedap. Rasa macam tak cukup je makan banyak tu...he he he.. Sedap ni kunyah2 sambil buat keje. Bos lalu dia pandang semacam je kat saya..he he he..

Terima kasih kepada Kak Mas sebab sponsorkan kerepek pisang yang sedap ni sebagai kudapan kat opis.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ.




16 comments:

atty's said...

Buat kty tingin je tau..balik kang harus cari kepek pisang

mamyharraz said...

best kann sambil buat keje sambil kudap2 :)

akk kat opis ni pun mcmtu..gilir2 bwk jajan share sama2.

Deqna said...

kalau makan kerepek2 ni memang lah.. selagi tak habis sselagi tu lah dok mengunyah kan...

mr_mrs mikko said...

aku pn suka kerepek yg nipis2..
sedap..

haha, bos ko pelik tu sbb
kerepekpn d gambar.

Puteri Zaza said...

akak lanting kat zaza cket

mekchu said...

pisang apa tu?
dulu kat opis ni pun ada akak tu jual kepek pisang.. mekchu kalo order kena ckp 'kepek pisang hangus' sbb itu adalah permintaan bro.john.. hahaha.. hangus2 tp lemak tau..

nieda said...

sedap mkn masa kt ofis.sambil wat kerja. mmg layannn..

Ciklinn said...

pasal kerepek pisang ni mak akak pun baru jer hantar kat umah semlm kerepek pisang... sekejap jer licin.... hahahha

dgn umar2 sekali mengadap...hahahh

Eri-chan said...

eh kita suka makan tau..alamak..macam nak je titiber

win@momyShaneQeisha said...

nampak sedap kerepek pisang tu.betul tu hanim,saya pun lebih suka yg nipis2, lbh ranggup dan sedap,apalagi kalau masih baru..

☆ lieya latif ☆ said...

lieya tk suke sgt kerepek pisang tau hanim...kalo mkn ..mkn sikit jek...lebih2 nanti pening pale...ntah ape peel lieya nie...tu pasal kalo gi beraye, tuan rumah ade hidang kerepek pisang mmg selamat laaa dok dlm bekas heheehehe

rasp said...

sis, i pun suka krepek pisang yg nipis2 & tak masin sgt cam nie...
mmg layan...
nak lagi dan lagi dan lagi gitu :)

Redbloodsnow said...

fuhh lega. nasib baik zie x suka mkn kerepek pisang. klo x...kompom mencari gak :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

my peberet kerepek pisang..sedap kan...

Azmiezas said...

krepek pisang memang best..akak paling suka kalau kepek pisang tanduk..

Mimy Hamid said...

kerepek look like nipis...konpom sedap ni...sikitttttttt