Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, December 27, 2010

Happy Birthday Danish Sayang

Sticky post..sila scroll untuk n3 terbaru...TQ

Buat anakku Mohamad Danish Fazriel Bin Faizal.....

Hepy Birthday adik. Ibu, abah n Dicha saaaaayaaaanaagggg sangat adik. Ibu doakan adik berjaya dalam hidup n akhirat. Jadi anak yang pandai tau, hormat orang tua n jaga ibu n abah bila tua nanti. Jangan lupa tengok2an Dicha bila adik besar nanti yer. Jadi orang yang berguna n berbakti kepada ibu bapa, bangsa n agama....

Doa ibu n abah sentiasa ada pada adik. Semoga adik sentiasa dirahmati Allah. Walaupun ibu n abah tak dapat bagi adiah yang mewah-mewah n canggih2 ketahuilah adik, kami cube untuk puaskan hati adik dengan cara kami sendiri.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

17 comments:

eis said...

happy birthday danish (in advance). auntie aminkan sekali doa ibu danish. amin.. :)

Farasela said...

happy birthday danish tp naper panggil adik?kan dah jd abg...hehehe...

mamyharraz said...

Happy Birthday to Danish :)

Moga Allah sentiasa lindungi dan jadi anak yg baik utk ibu dan abah.Amin.

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hapie besday danish..semoga menjadi anak yang soleh dan menggembirakan....sayang danish..muahhhhhhhhhhh

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

epi besday abg Danish..
eheheh, panggil adik ek, ni mesti dh selang lama ngan Darissa tu yer..
ppon, semoga Danish menjadi anak yg terbaik, kebanggaan ibubapa satu ari nnti..
jgn nakal2 taw!!!

Deqna said...

happy birthday abang danish :).. lebih kurang jer birthday danish ngan untie... jom celebrate sama2..

cik puan akish said...

epi day danish.....semuge menjd anak yg soleh...rajin belaja....bergune pade bangsa & negara...aminnn

Azmiezas said...

Hepi Besday,..Danish..
Semoga jadi anak yg soleh, taat ibu ayah yer sayang..

IxoR@ said...

Happy Birthday abang Danish...

jangan nakal-nakal tau!

Dee said...

Happy Birthday Danish..moga jadi anak yg soleh ye..amin..

Redbloodsnow said...

happy bufday danish yg ensem! :) semoga menjadi anak yg soleh n baik budi pekerti...aminnn :)

nieda said...

happy birthday danish...dgr ckp ibu dan abah k

mummysyafie said...

happy birthday danish hencem..semoga jadi anak yang soleh dan abang yang bertanggungjawab.

ieda said...

eppy bday danish sayang .. semoga jadi anak kebangaan ayah dan ibu ya .. aminnn :)

mekchu said...

dah lepas.. alamak.. happy belated birthday abg dabish hensem.. dh besar jgn suka ngorat anak org tau.. mintak izin ngan parents dulu.. hehehe.. ke situ pulak kan..

atty's said...

Happy belated besday danish
semoga menjadi anak yg solehah , dan berjaya dunia dan akhirat ye.amin

Mimy Hamid said...

hepi besday danish..be a good boy key..