Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, December 3, 2010

Ganasnya....

Tengok kipas ni, dah jadi macam mana? Kipas ni saya letak kat playpen dia. Memang dah tak nampak dah bilah kipas tu. Dah jadi kontot2 semuanya. Semuanya budak motak punya keje.

Cubaan untuk menghilangkan semua bilah-bilah kipas tu. Masa kipas tu berpusing memang dia terus sambar. Tapi tak sakitlah kan ...

"See, ibu saya dah dapat pegang dah."

Ha kau terus dia tarik bilah kipas tu buat main n nak masuk dalam mulut. Memang dah takde rupe kipas dah pun...Mainan ada tak nak main benda bukan-bukan yang dia nak main. Paling suka remote n handphone. Tapi yang saya perasan memang budak-budak memang suka main dua benda tu kan?

Itu sajer cerita ganas hari nie..:)

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




12 comments:

*Tinie* said...

uishhh..ganas...ganas,,,

Deqna said...

wah kuatnya darissa, bilah kipas tu pun dia boleh koyakkan... dia tgk menarik sgt lah tu kalerful kan...

haah budak2 sekarang memang suka ngan hp dan remote tv..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahahahah ganas taw darissa..amani sebab tangan dalam kain (bedongkan) so memang la dia xdapat nak capai la kipas tue...dekat stroller dia..heheheheh

rasp said...

tul tu sis...
kids memang suka mainan yg sebenarnya bukan mainan kan...
walopun darissa ganas, tetapi tetap menjadik pojaaaann hatiku muahahaha

Sham Ummi Echa said...

mmg ganas nih..hahaha. echa punya dah brapa bijik dah saya bli kipas nih. abis punah sumer.

ieda said...

alor2 cutenya darissa ..
kalau jengguk umah hanim x tgk darissa nie x sah tau :)

huhuhuh kecik layie nie .. tunggu dia besar sikit mcm2 mender yg dia leh kasi rosak heheheh siap sedia mummy beli yg baru :)

Dearie Pearls said...

haha..
citer ganas si comel..

cmner ganas pun tapi tetap menjadi kesayangan mama..

hug and kisses utk si 'ganas'.

heeeeeee

comel!

atty's said...

boleh tahan gak darrisa nie
takpe , ganas skit

wahida said...

awak, pinjam darissa sat!!! geramnyer la kat budak kecik ni...nak cium2 je rasanyer...

eis said...

yelah, benda org dewasa suka pegang juga budak2 ni suka kan.. sajalah tu nk berebut dgn org tua dia :)

Ciklinn said...

hahhahaha sangat ganas mennatu ku.... takpe2 nanti mama (ciklinn nih) belikan baru... hahhaha

Dee said...

kemain ganas lagi anak dara ni..budak skrg mmg suka betul ngan handphone..mcm tau2 je benda tu mahal..hahaha..