Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, December 28, 2010

Cenderamata dari blogger

Saya dapat sesuatu dari kawan blogger. Untungkan kadi blogger walaupun kita kenal melalui alam maya tapi rase ikatan tu kuat sangat n rasa dekat sangat. Ada tak yang rasa macam tu?

Cenderamata pertama dari Zack. Pengantin baru tau. Terima kasih yer Z akak suka sangat.

Terus di pos ke opis saya. Semua orang kata bestnya dapat hadiah, siapa bagi?kenapa dia bagi nie?

Barangan Firefly..suka suka...Z kerja firefly. Z yang akak minta tiker free tu akak main2 tau...gurau jer

Cenderamata yang kedua dari MIMY...pengantin baru jugak. Terbalik kan sepatutnya saya kene bagi kat dorang. Takpe untuk kalian InsyaAllah ada...tunggu tau...Terima kasih banyak2 MIMY, saya suka sangat. Terharu tau.MIMY bagi cenderamata ni sempena Giveaway- Wedding Doorgift. Saya salah sorang daripada top komentar blog MIMY

Cantik tau. Anyaman gitu. Yang penting warna PINK!. Saya suka sangat!!

Dalam tu MIMY letakkan biskut IKO nie...belum makan lagi. Nanti saya makan yer.


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




14 comments:

wahida said...

wah...bestnyer dpt hadiah...bestnyer kalau saya dpt t shirt firefly tu...eh, cantik la hadiah dr mimy tu...sweet sgt..

atty's said...

seronok kan dpt hadiah dari rakan2 blogger ..rasa terharu sgt

nieda said...

bestkan dpt denderahati dari blogger. walaupun x bersua muka tapi rasa rapat je

rasp said...

a'ah lah...dua2 pengantin baru kannn..
rezki u tu lah sis...
tapi tul...mmg terasa sronoks menjadik blogger nie...
tak dpt hadiah pun takpe kan...
sbb somehow kita rasa cam ikatan fwenship yg mesra gitu kan...

mamyharraz said...

berganda rezeki hanim tau :)
bg akk tiket movie pastu dpt ole2 lain..besttnya

Puteri Zaza said...

wa sukernya,adiah mimi tu yg pling best...huhu...kaler pink lg

My Special Mall said...

mmg beg mengkuang tu cantik :)

tahniah :)

Dee said...

mmg bestkan dpt hadiah..and ianya merapatkan lagi hubungan silaturrahim sesama bloggers..

makdara TERdiva said...

betul tu hanim, wlaupun tak kenal in realiti cuma dlm blog, tp aura kemesraan tu lain dari yg lain.. :)
tahniah dear

mummysyafie said...

bestnya dapat gift dari blogger...taniah..

Mimy Hamid said...

dah sampai ye hanim...tak de apapun just appreciate kawan2 blogger...sesama rai kan hari my kawen...

win@momyShaneQeisha said...

tahniah hanim dpt hadiah..cantiknya t shirt firefly tu

Redbloodsnow said...

WAHHH BESTNYERR DPT HADIAH FIREFLY...HEHE. BAIK HATI BELIAU :)

[z@ck] said...

one of the advantage jadi blogger..hehehehe