Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Saturday, December 4, 2010

Akhirnya berjaya

Entry sebelum ni saya cube untuk publish melalui hp. Berjaya jugak. Tapi kan kat bahagian bawah tu ada tulis sesuatu. Cube tengok yer:-

Macam mana yer nak ilangkan yang saya bertanda merah tu? Ada sape boleh tolong tak? Pertolongan anda saya dahulukan terima kasih banyak-banyak.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




4 comments:

ieda said...

x pandai pulak akak .. 1st time jugak tgk nie ... update dari hp :)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tak dapek nk tolong..
tak retiii.. hihihihi

atty's said...

itu , rasanya hanim kena setting signature kat email yahoo tu

Redbloodsnow said...

x tahu ler plak zie yunk..huhu