Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Saturday, November 20, 2010

Terima Kasih Mak Dara Terdiva

Saya dapat gift dari Mak Dara Terdiva (MDT) sempena saya join giveaway kat blog dia. Pink Special Giveaway nama diberi. Saya bukanlah pemenang utama cume pemenang sagu hati antara 10 peserta yang bertuahlah. Bestkan saguhati pun dapat hadiah. Kelasssssss MDT nie..suka tau saya dapat keychain nie...

Ni rupe depan keychain tu

Apa-apa benda yang pink mesti saya suka..sejuk je mata ni tengok pink pink..

ni rupe belakang key chain tu.

Siap ada kad kecik lagi..

Ada ucapan dari pemberi hadiah, MDT. Minta maaflah kalu kelabu sebab snap dr hp murah jer.

Kepada Mak Dara Terdiva, saya ucapkan Terima Kasih banyak-banyak. Sangat terharu dapat jugak hadiah walaupun saya buka pemenang utama. Buat susah-susah je bagi adiah..he he he. Semoga MDT terus dimurahkan rezeki n hepy2 selalu yer n terus sukses dalam bidang blogging n apa saje.


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




6 comments:

makdara TERdiva said...

u're almost welcome..
hehe..alhamdulilah dah sampai gak benda tu.. :)

Zakiyah Zainon said...

seronok kan dapat hadiah walaupun kecik...sebagai tanda ingatan gitu

nieda said...

seronoknya dpt hadiah

Deqna said...

ingatan tu yg pentingkan.. tak kisah lah apapun yg diberikan..kan?

Ain said...

kecik2 pun tetap bermakna....

bila dapat hadiah, memang seronok tak terkata....

Redbloodsnow said...

sonokkan bile dpt gift dr blogger :)