Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, November 16, 2010

Nasi Goreng Chinta...

Nape chinta?sebab saya suka drama Chinta tu. Dah abiskan cerita tu... Takdelah kan memasak ni kan kita buat dengan penuh perasaan sayang n cinta pada pasangan kita..he he he. Terjadilah nama cinta tu...

Ahad pagi hari tu saya masak nasi goreng untuk brunch. Senang. Semua ada dalam nasi tu. Takyahlah nak masak-masak banyak kali. Lagi pun dia yang mintak nasi goreng. Makan terus untuk tengah hari. Saya masak pun agak lambat dalam kul 11 macam tu. Dah asben saya pun bangun lambat. Bagi Darissa makan n mandi, tidokan dia baru saya masak nasi goreng nie.

Nasi goreng chinta...

Telur mata. Siap!. Alhamdulillah kenyang....

Itu sajer.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ








12 comments:

atty's said...

tertiba kakty lapar.tgk nasik goreng tuh

rasp said...

nak setupperware leh tak :)
antara masakan yg i suka nak masak...
simple & mengenyangkan...

POSH76 said...

apa yang dimasak dgn kasih sayang mesti shedap hehe

IxoR@ said...

Chinta oh chinta...

Chinta dah lapar ne...

hehehehe....

*Tinie* said...

nak cikettt

p!nkerton said...

oh alkisah nye ye. lps ni kalo goreng nasik lepas abis drama lain, lain la tajuk menunye ye hihihi :D

PutRee SeJiNjaNg said...

telur tu sedap aaarrr...hheheh

makdara TERdiva said...

nasi goreng bangla pun sedap!..hiks!

nieda said...

nasi grg my favorite..bleh tambah berpinggan2...senang dn berkhasiat, semua boleh campak dalam nasi tu kan..heheh...

Mimy Hamid said...

sesuai ..orang yg makan nanti pun cintaaaa jugakkk

Redbloodsnow said...

hahaha..name nangis goreng tuh x leh tahan weh..hikss. Chinta tuee...ngehsss :P

win@momyShaneQeisha said...

memang sedap kan,air tangan seorang isteri