Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, November 5, 2010

Lagi TQ kat Nuffnang sayang

Bila orang dah kasi sesuatu kita kene ucap terima kasihkan? Terima kasih NUFFNANG!!!!!!..walaupun earning dia tak lebat tapi saya tetap bersyukur yer. Terima kasihlah NUFFNANG sebab sudi pandang blog saya n memberikan Buffered Earning (BE) ni. Sape-sape tak register nuffnang lagi sila register yer & baca betul-betul pasal NUFFNANG ni yer...

Itu sajer

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




6 comments:

zack_blossom said...

wah...banyaknye be kak..
congrats...=)

ieda said...

waaa bagus2 .. congrats dikk .. leh belanje lepas niehhh :)

eis said...

whoa..byknye! rezeki..rezeki..hehe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tahniah Hanim..
dh byk earning tru BE tu..
tp Alhamdulillah, sy pn nampak gaya merasa BE gak kali ni, baru 1 kelihatan.. hihihih

Ain said...

wahhhhhh banyaknyaaaaaa....

tahniahhhhh nim...

Redbloodsnow said...

ALHAMDULILLAH...REZEKI ALLAH SWT MELALUI NUFFNANG KAN..HIKSS