Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, November 23, 2010

Ke kenduri kawin

Hari Ahad kami p kenduri kawin. Colleague suami saya kawin. Tak jauh pun dari rumah kami, kat Kuang. Musim cuti sekolah ni memang banyaklah orang kawinkan...Saya memang suka p rumah orang kawin. Kalu takde aral melintang memang sampailah saya.


Macam biasa gambar syok sndiri. Darissa takde, dia tengah nenen...Sempat...

Suka tengok meja tempat buffet ni. Siap deko2 lagi. Tema purple yer. Oh! teringat masa kita kawin dulu kan bang...purple jugak...heeeee

Siap YB Kuang pun datang. Kelasssss....Ko ade?he he he..Tak taulah namanya..I tak kenal.

Macam nilah yer ada anak kecik. Makan bergilir-gilir. Tapi nasib pastu kawan asben saya tolong dukungkan Darissa. Nasiblah Darissa tu nak orang. Setakat nie memang budak motak tu tak nangislah kalu orang lain amik. Tapi tak amik pun pic Darissa.

Danish merenung nasib diri. Dia nak jajan (goodie bag). Tak menyabar betul. Ibu dia hangin jap baru dia diam..

Pinggan saya. Lauk memang sedaplah. Serius mmg sedap. Pelik ada gulai nenas n sambal belacan n ulam. Tapi saya tak amiklah sambal belacan n ulam tu.

Pengantins..Semoga berbahagia hingga akhir hayat.

Itu sajer.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




23 comments:

mamyharraz said...

mamy pun suka attend kenduri kawin pastu sedaya upaya nak bergambar dgn pengantin..baru puas hati =p

rasp said...

memang laa sis, bila ada anak kecil..
makan harus bergilir...

☆ lieya latif ☆ said...

bestnye hanim...mkn nasi minyak lagi...lieya ni ade gak jemputan, tapi manjang tak dpt pegi....frust betol huhuhuhu....

korang anak beranak sempat posing2 yeak....darissa rupenye tgh nenen..tegelak2 aku tau hanim.....sempat jek korang!

hans said...

sedap pula den tgok nasi kenduri tu
hahahaha

P/S : Jom Jalan - Jalan Cari Makan Di Kedai DENAI dekat Menara UOA Bangsar

POSH76 said...

Dok Kuang tapi YB Kuang pun tak kenal hehe

Ain said...

kalau kenduri kahwin ain suka yang kat kampung sbb dapat makan lauk gulai kawah....

sedapppnya makan panas2...

atty's said...

shedapnya nasik minyak..

cantiknya pengantin..

Sham Ummi Echa said...

sy pon dah ada jmputan kawin 27/11, 5/12 ngan 19/12. musim cuti skolah ni kan tiap2 mggu ada knduri. biasa la dah ada anak ni kena la mkn brgilir kan. tp biasanya sy nk mkn dlu, sbb kalo tggu hubby sy mkn..mau sy jd singa lapar kt situ. dia mkn lmbt sgt, perut aku dah keroncong. mana leh tggu...heheheh

Zakiyah Zainon said...

ahad pakat tebungkang kat rumah, letihkenduri korban hehehehe..
sedap lauk!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kita kawen dulu pun tema pepel jugak... :)

cik puan akish said...

dah ade undangan..moh le pegi..=)..makan nasi minyak..

nieda said...

senyuman mak dgn anak sama je..

selamat pengantin baru

Dearie Pearls said...

ALOHA..

dh lama saya tak g majlis org kawen..

hehehehe....

Ummi Iman said...

rindunye nk g kenduri kawen...
sesape nk kawen sila jemput saya.. ahhaha...

shi3la said...

cantiknyer pengantinnnnn....:)

Time cuti sekolah nih memang time makan kendurilah jawabnyer..save bajet bulan nih kalo tiap minggu attend kenduri kawen..hahaha..

Deqna said...

cam kenal jer pengantin nie...yelah org kuang kan..hehehe

Eri-chan said...

musim mengawan telah tiber...

ieda said...

musim cuti nie memang tiap2 minggu owang kawin kan dikk .. hehehe kena kosong kan perut tiap2 ujung minggu hehheeh

ermm masakan kg tuuu sedapp gulai nenas ikan masin dan sambal belacan :)

Dee said...

hanim..dee kawin dulu pun purple..hehehe..apa pun..sy suka pajeri nenas kalo kt umah org kahwin..sbb tu dipasangkan dgn sambal belacan..mmg partner terbaeklah sebenarnya tu..

mekchu said...

manis nye pengantin..fefel? nice colour.. terkenang la tuh.. hehehe

Redbloodsnow said...

suke zie tgk hias khemah die teringin nk wat khemah gtu. tp x leh ler plak nim. nak budget²...hehe

[z@ck] said...

senang hidup kalau anak mau kat orang.hehehe

eynda said...

cantik pengantin perempuan tu :-)