Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, November 8, 2010

Darissa sudah botak licin

Cikgu/pengasuh dia tolong botakkan. Kami tak berani nak cukurkan dia. Ingat nak bawak p kedai tapi cikgu dia plak nak tolong cukurkan. Ok, sebelum ni memanglah Darissa dah botakkan, sebab rambut dia tak berapa nak ada. Sekarang ni memang licinlah kepala dia. Moga lepas ni rambut dia akan tumbuh dengan lebatnya.

Licin...sampai nampak urat-urat kepala dia.

Suka ketap bibir. Suka main nagn gusi dia. Gusi dia gatal kot, nak tumbuh gigi.

:)


Itu sajer.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ



22 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

olololo tomey okey!! motak2 comey heheeheh....lieya suke tgk budak kalo botak2 ni hanim...nampak lagi chubby n bulat jek...geram jek tgk....

eyndayusoff said...

Comey...buat cemana pun tetap comey hehe..

Jasfyra said...

botak2 pun masih comey tau..ni kalo dpt pipi dia...siapla..hihi

mamyharraz said...

wahh nanti dah ada rambut baru boleh buat tocang :)

cik puan akish said...

walaupon botak...ttp omey owhhh:)

POSH76 said...

baby kot mana pun mesti comei...botak pun botak la hehe

Sham Ummi Echa said...

nmpak bulat je bila darissa dah botak ni. pndai cikgu tu cukur yer. sy dlu cukur rmbut echa pon x licin mcm ni. coz x reti. lg pon takut trluka

rasp said...

alololo tomei tul darissa nie sis...
sis nak petua tak supaya rambut cepat tumbuh...
amik segenggam kacang hijau, rendamkan...
tiap2 hari sapukan skit air rendaman kacang tu kat kepala dia....
3, 4 hari tukar lah dengan kacang & air baru, kang tumbuh taugeh plak kan :D
insyaAllah cepat nanti rambut dia naik...

Ciklinn said...

alo tomeii menantu i... takpe kejap lg lebat la balik... umar pun 2 kali botak haritu... dik kawan akak nak tanya... kat man ayer kamu cari bear utk doorgift arissa aritu?

dik ada YM tak?

Zakiyah Zainon said...

selalunya kalau rambut yang 'malu' nak naik, memang kena buat gitu. Faaqihah dulu pun sama, tapi saya gunting saja...lepas tu mula lebat..alhamdulillah

mekchu said...

comel... nmpk kan urat2 hijau dia.. ngeriiiii....

Deqna said...

motak motak pun tomei apa....
ok kalau rambut darissa lebat pas botakan kali nie.. saya pun nak botakkan rambut marissa...hihi.. hum lambat betul nak tunggu lebatnya.

Akma Azlin said...

Salam.i tak botakkan pun my daughter.second child nantilah!

makdara TERdiva said...

botak2 pun still mainten comeynye.. :)

eis said...

ala comey.. :)

Azmiezas said...

Alaaa..mana pegi rambut darissa ni??...

atty's said...

botak2 pun tetap comey..

Dee said...

botak2 pun cutelah..hihihi..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

ayo yo botak botak pun tp darissa tetap comel, gebu dan putih melepak!

Redbloodsnow said...

ALOLOLOLO....MAKIN BOTAK, MAKIN COMEL. CAM BBYDOL AH!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tomey2...

Mimy Hamid said...

botak pun jelita...