Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, November 12, 2010

Danish n Darissa bersama rakan sekelas masing-masing

Hari tu Danish n Darissa ada amik gambar kat taska n tadika masing-masing. Adalah photographer datangkan. Memang tiap-tiap tahun dorang ada amik gambar. Yang tadika gambar di tadika doranglah kan. Macam kat bawah nie.


Ni Danish bersama-sama ngan rakan sekelas dia. Nape taska yer?bukan tadika...entahlah. Tak pe janji ada gambar kelas.

Ni plak Darissa ngan rakan sekelasnya..he he he..Darissa ngan baby2lah. Yang paling kecik kiri terbaring tu. Dorang tak bagitau pun yang baby2 pun akan di snap sama ngan tadika punya , kalu tak bolehlah bekalkan darissa baju gown ke songket ker :) ..kesian darissa pakailah baju seksi tu..Baju duk umah jer.

Itu sajer.






Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

13 comments:

Jasfyra said...

comelnya..baby pun diorang snap kan.xpe, darissa xpakai baju cantik pun.dia mmg dah comel ;)

eis said...

wah darissa pun ada gambar sekelas hehe. bagus taska darissa ada sesi bergambar utk baby :)

ieda said...

baju duk umah punn x per .. darissa dah memang comei .. hehehe

anak akak punn sek dia ada amik gamboo .. tapi mahal huhuh

*Tinie* said...

wahh..best..best.....baby pun ada gambar kelas...memang kelllaas lah

Deqna said...

comelnya lah sumernye.. pandai pulak tu memasing tgk kamera...

taska ni kat mana yer?

Sham Ummi Echa said...

ok la hanim, pakai baju biasa pon ttp nmpk comel. bagus yer nursery awak hntar ni.. siap amik gmbar lg mcm mana. or tmpat lain pon mmg ada buat?? hehe sy x tau coz echa dok ngan wan&atuk dia je

nieda said...

alahai..comelnya budak2 tu..suka tgk pic baby

Ciklinn said...

alolololo tomei.. masing pndg kamera ha...geramm tgok ramai2 cmni..

Dee said...

cutenya..baju jubah dia pink ye hanim..mimi aritu awal tahun dah amik gambar sekelas..

darissa tu xpe..baju x cantik tp orangnya tetap comel abes..

Redbloodsnow said...

dari bby sampai dh beso nih still comel ek danish. klo anim tgk zie time dulu²...xde istilah comel ar..sobsobsob

segan nk tunjuk pic time kecik kat blog...hahaha

Azmiezas said...

Hehehe..Darissa bukan main lagi...pandai tengok kamera kat mana..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

cekci pun xpa...comey...suka sangat..danish pun sangat ensem dalam baju pink tue..hehehehe

rasp said...

kenangan oooo gambar-gambar nie...
suka plak i tengok gambar baby2 tu...cute!