Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, November 10, 2010

Cukur Jambul & Aqiqah Darissa Part 2

Gambar baru dapat je semalam dari Mr. Photog, dapat sticky album n dvd yang ada 500++ pic . Ada yang edited version n bukan edited version punya. Saya share sikit yer kat cni. Sebab pening tak tau nak pilih mana. Ni saya upload pun sebahaguan yang edited version punya jer. Kalu nak tengok banyak kat fb saya.


Ibu dia berani show pic-pic ibu dia yang macam nie jer. Gambar full saya, saya sendiri pitam nak tengok. Slimming Centre sila taja saya plissssssssssss...

Nyang (moyang) Darissa

Nenek darissa plak

Atuk plak..

Abah Darissa

Geng marhaban nak balik dah. Kasi pose dulu yer. Siap suh bagi pic ni kat dorang lagi..

Lepas marhaban selesai, bacaan yassin n doa selamat mengambil tempat. Kali nie kaum muslimin n muslimat kawasan taman saya punya. Marhaban tadi pinjam taman sebelah punya sebab taman kami ni tak de lagi group marhaban.



Itu sajer kot. Sebelum ni ada yang kata kami buat secara besar-besaran. Takdelah kami buat secara sederhana jer tapi meriah ngan ketangan jemputan yang sangat menggalakkan. Alhamdulillah, syukur sangat.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




15 comments:

*Tinie* said...

cantik-cantik gambar nya.. darissa cantik...ibunya pun cantik....rugi tak pergi hari tu ..tp bak wat camne , keadaan tak mengizinkan ,,,

A.I said...

Meriahnya kenduri. Aku biasa tompang mak lang aku yg selalu wat kenduri tu je. hehe..cantek la pic2 darissa. camni le best simpan wat kenangan :)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tomeyla mia darissa ni..
mmg happening lol..
theme pink sume op..
shantek!!!!

atty's said...

gambar semua cantik2..model nya pun cantik2..baju darissa lagi cantik..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

cantik baju darissa...

makdara TERdiva said...

wowwwww! geng marhaban tu memang gojes!

darissa kool jer dia eh!

cik puan akish said...

wahhh meriah....:)

PutRee SeJiNjaNg said...

wah meriah ekkk...semua pink...i like!!! rissa comel sangat!!!!

Dearie Pearls said...

comelnyer ler Princess Darissa ni..

nk kiss pipi yang chomel itu..

*wajah cool Darissa..

nieda said...

superb gambar..cantik bangat.comel darissa.

ieda said...

cantik2 gambar nie dikkk
bertambah2 dgn darissa yg sgt2 cumei .. geram akak :)

win@momyShaneQeisha said...

suka sangat pic no.3 dari atas tu.very cute.meriahnya majlis

Ain said...

tak puas tengok gambar ni sume nim, nanti nak godek kat fb hanim pulak la....

Mimy Hamid said...

cantik cantik la hasil gambar ni..puas hati...mahal tak?

Redbloodsnow said...

MERIAH ARRR MAJLIS CUKUR JAMBUL RISSA NIH EK. CAM KENDURI KAWEN LAK..HEHEHE.

NNTI ZIE DH ADE ANAK NNTI..NK WAT GNIE² GAK AH..CEAAA AKU KOO NIM. LOM PAPE DH BERANGAN EK..HAHA