Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Saturday, November 27, 2010

Awatlah kabus semacam

Tadi masa kuar rumah nak anta Darissa ke taska (saya kerja ye ari Sabtu, kesian kan?) saya macam pelik ni kabus ke jerebu. Kabus dia lain macam. Memanglah malam semalam hujan tapi sebelum2 ni pun ujan jugak tapi takdelah kabur macam ni pemandangan.

Nampak tak kabus tu?Amik guna hp tu tak bape clear sangat. Tapi kalu tengok live memang nampak kabusnya. Macam kat genting waktu pagi...he he he


Bila sampai opis, ramai yang cakap itu kabus. So, keputusannya kabuslah....saya ingat kan jerebu mana tau kat Indonesia sana ada kebakaran hutan ker...

Itu sajer. So hepu weeken Uolls.....

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




13 comments:

ieda said...

kena kerja ya dikk .. huhu nak buat camne kann .. xper 1/2 day kann ??

ermm kabus pagi tuu dikk .. tmpt akak selalu jgk kena mcm nie .. dah mcm lali huhu

IxoR@ said...

kabus tu....

saje kasi jeles sbb hanim pepagi dah g kerja... klu tak mesti dok bawah selimut lagi...

hehehe....

hepi weekend!

eis said...

mai la ke kg eis. cuaca sejuk + kabus :)

atty's said...

semlm ada ujan ke hanim,pagi berkabus..tu

win@momyShaneQeisha said...

duh,kena keja sabtu.mmg liat sgt rasanya nak trn keja weekend.takpe, dah tugas..nak buat camana.happy weekend hanim

Eri-chan said...

wah keje hari sabtu...zaman itu dah berakhir...hehehe

wahida said...

eh sama lah kat tmpt saya..saya n hubby pelik sgt nape ari ni kabus tebal..padahal ari2 biasa x de pun...rupanya awak pun mengalami benda yg sama....

ieda said...

http://iedaimmi.blogspot.com/2010/11/di-taq-kids-baby-photo-contest.html

di adik di TAQ oleh akakkkk :))

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

oh, kat sini pn sama hanim..
i tot mendung, rupenyer jerebu ekk..
kena kurengkn xtvt luar la yer..
xtvt dlm umah aje, teeetttt.. :P

NeenaAnuar said...

besttnyer kabus tebai camgitu.. mesti sejuk tuu.. :)

mamyharraz said...

sabtu keje memang liat..ohh nasiblah next sabtu ni turn akk pulak keje :(

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah bestnya kabus tebal...cam kat genting...

Redbloodsnow said...

A'AH KAN...NAMPAK CAM JERUBU JE. TP KABUS EA. TETIBA TERINGAT LG Z NGAN CITER THE FOG...HEHE