Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Saturday, October 23, 2010

Tq Nuffnang Sayang...

Dapat Buffered Earning lagi. Thank You Nuffnang n Nokia C3. Hanya terima kasih je yang mampu saya cakap. Walaupun tak banyak BE tapi kenelah bersyukurkan. Saya sedarlah diri . Yelah bukan blogger tegar.






Sory kengkawan kalu boring asyik cite pasal BE. Nuffnang dah bagikan kenelah ucap terima kasih.... Tak tau nak ucap macam mana , jadi saya blog kan jelah. Takkan nak anta pulut kuning kot kat opis nuffang tu kan..he he he...


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




10 comments:

Akma Azlin said...

salam.wow congrats on BE!!

zack_blossom said...

wah...bestnye..congrats kak..=)

Ati Masrif said...

salam,
apa tu BE ye?..hihi saya ni org baru ..share info skit..
dah flw u..jom flw ati back

ieda said...

waa congrats dikk .. :))

eynda said...

Tahniah :-)

nieda said...

hehe..tahniah. nida ada 3 yg still running. tapi 1 tu dh stop belum jd metered earning..happy blogging k

abdul rasyid..... said...

tadi nampak darissa kat paper brite harian hari nih...name kak hanim pon ade..hehe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sonotnyer, BE salu bertandang!!!
neway, congrat!

win@momyShaneQeisha said...

congrates hanim :)

Redbloodsnow said...

wah...banyak tuee BE mung anim. zie only 1 jek...haipp. xpe..syukur syukr...hehe