Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, October 25, 2010

Minggu ni minggu peperiksaan

Gud Luck adik sayang..Ibu doakan adik terang hati semasa jawab periksa nanti. Walaupun ibu selalu marah bila belajar ngan ibu tapi ibu sayang adik n nak adik jadi pandai..Semoga adik dapat keputusan yang sangat baik n cemerlang...Ibu percaya adik mesti boleh buat...

Gud luck juga untuk anak-anak lain juga Sekarang ni musim peperiksaan akhir tahun. Moga anak-anak kita dikurniakan keputusan yang sangat cemerlang..Amin...

Psstt..patutnya n3 ni publish pagi tadi tapi tersalah publish plak.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




14 comments:

*Tinie* said...

Good Luck Danish...

♥♥syahadah♥♥ said...

gud luck to danish..samalah kita..anak periksa kita yg gabra

Love You Miss You said...

alahai...cutenya

POSH76 said...

All the bess to Danish..i know u are smart boy...hehe

Sidratul Muntaha said...

good luck danish.
doa2 byk.
ganbate!

Dee said...

good luck danish..mimi dh habis exam last week..hehehe..

zack_blossom said...

gud luck hensem boy...
auntie doakan dpt result bagus2 ye..=)

Redbloodsnow said...

gud luck danish syg :)

Redbloodsnow said...

gud luck danish syg :)

Zakiyah Zainon said...

habis exam..cutiiii..yahoooooo

~AmyLiana8886~ said...

gud luck jgak..hehe

p!nkerton said...

wahh danish mcm dah gaya nak amik exam pmr pun ade ;p besar dah anak bujang awak hanim :)
good luck danish! :D

Sham Ummi Echa said...

gud luck danish. wah mesti maknyer yg brdebar lebih ni

nieda said...

gud luck danish