Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, October 8, 2010

Mihun Goreng untuk Jamuan Raya Tadika Danish

Pagi tadi saya bawakkan Danish mihun goreng sebab tadikanya ada Jamuan Raya hari nie. Mesti meriahkan. Setiap ibu bapa diminta untuk sediakan sedikit juadah untuk Jamuan Raya Tadika itu. Seronoklah budak-budak hari nie sebab mesti macam-macam juadah ada kan...

Mihun bukan saya yang masak tapi acik yang masak..he he he. Buat mihun putih atau orang kata mihun singapore.

Dan dorang semua diminta memakai baju raya masing-masing. Lagi meriah gitu.

Muka danish sembab pagi..he he he. Kene paksa senyum...Saya ada bagi kamera kat cikgu dia. Kalu gambarnya jadi, saya bagi share yer.

Itu sajer.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ





10 comments:

zack_blossom said...

hensem boy ni hensem betul kalu senyum tau...=)

mamyharraz said...

ololooo hencem nyerr anak bujang ni :)

mumyShaneQeisha said...

sedapnya rupa mihun goreng tu dihiasi hirisan telur goreng.my favourite mihun goreng ni.mesti kawan2 Danish suka.Handsome n segak anak bujang hanim berbaju melayu

☆ lieya latif ☆ said...

rajin hah acik danish buat kan bihun goreng...mase jamuan raye mia mija kat taska lepas lieya buatkan sandwich telor jek hahahaah...mls tu nak masak pagi2......

hensem anak bujang ko berbaju melayu hanim....

atty's said...

bagus gak hanim bawak mihun tu .kenyang skit budak2..happy je danish

Dee said...

wah..siap ada jamuan raya..bestlah tadika danish..

ieda said...

hermm anak akak pagi tadi kay skull ada jamuan jugak tapi bukan utk raya tapi utk HARI KANAK2 SEDUNIA .. masak jugak ..

akak sempatlah buatkan sandwish sardin ..

cumei jer danish bersongkok kannn curte jerk

~AmyLiana8886~ said...

wah dalamnyer lesung pipit die....

eis said...

comelnya berbaju melayu lengkap bersongkok! festaim tengok :D

*selit2 la resepi mihun singapore tu..

nieda said...

nyum nyum