Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, October 21, 2010

Layan danish & darissa main dululah yer...

Sebabkan tak boleh nak upload pic saya kasi tengok sikitlah video darissa main ngan abang dia. Video ni semalam saya upload.Biarlah keakraban mereka ni kekal sampai bila-bila...



Blogspot ada masalah ker?

"Image uploads will be disabled for two hours due to maintenance at 5:00PM PDT Wednesday, Oct. 20th" .

Takkan sampai ari ni pun sama? ke saya sorang je yang hadapi masalah upload pic nie?

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




12 comments:

*Tinie* said...

sy upload gambau ok je...
huhuu..kat opis takleh upload video..kena tgk kat rumah la tengahari nnt ..

☆ lieya latif ☆ said...

alahai comelnye ....2-3 kali lieya dok replay video ni hanim...sonok tgk anak2 hanim main...pandai betol si danish agah darissa.....so sweet tau!~

Dee said...

mlm td ok je dee upload..

moga kemesraan mereka berpjgan ye sis..

POSH76 said...

comeila depa ni blh simpan kenang2ankan...I ok jer nak upload gambar

rasp said...

pandai abg layan adik main ek...
suka tengok...
i ok plak tapi i buat memalam utk autopublish...

Sidratul Muntaha said...

anak - anak..
engkaulah racun,engkaulah penawar...
- senyum sendiri sambil teringat setot dan sesumpah kecik kat nursery.

Watierman, rmanbkr said...

Salam Hanim...cute nya...sekejap jer tu besar lah budak2 tu!...nak upload ...Akak guna photoshop...tak ada masalah pun!

atty's said...

andai x leh hanim..
hanim pakai photobucket..lepas tu amik url ltk..kat entry nak buat tu.

mama uzma said...

hahahaha...
mmg comey sgt...tringat plak sama mcm uzma main ngan zahra...sronok dan bahagia je kan bila tgk anak2 serapat ni..arap2 biarlah ia berterusan baik sampai ke besar..Insya'Allah...

nieda said...

dgr citer smlm blog mmg ada prob.hari ni dh ok rasanya

*Tinie* said...

baru dpt tgk video ni kat umah ...seronok tgk 2 beradik ni main ... berulang-ulang sy tgk

Redbloodsnow said...

nasib baik zie still ok je uploading...hehehe.