Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, October 25, 2010

Darissa masuk paper

Hari tu saya ada anta gambar Darissa kat Berita Harian. hari Sabtu hari tu (23/10/2010) Tak sangka pulak dorang nak masukkan pic Darissa untuk "Gelagat Si Cilik". Saya ada baca kat satu ruangan tu kalu sesiapa yang ada anak di bawah 2 tahun sila anta emel. Emelnya bhnita@beritaharian.com.my. Yang bagitau pun FIL. Nasiblah FIL bagi tau, kalu tak kami tak tau pun ada pic Darissa.


Harus frame paper ni... :)

Heeee.....1st time macam nie. Rase hepy plak. Walaupun takde hadiah ke apa tapi rasa seronok..kelakar pun ada. Agaknya kalu menang apa-apa pertandingan kan mau saya sewa iklan kat paper tu..hahahahha..

Gambar ni lah yang sebenarnya

Itu sajer.







Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

20 comments:

*Tinie* said...

wow..glamer darissa....

Deqna said...

alolo memang tomei aksinya tuh...

POSH76 said...

hadiah belakang kira yang penting glam u hehehe

zack_blossom said...

wa...bestnye...auntie ni umor dh 26tahun pun tak penah masuk paper tau...akak kena frame kan ok...

Zakiyah Zainon said...

kecik-kecik dah glemer ekkk...

Watierman, rmanbkr said...

Memang cilik ......jenuh nak kepung bila besar nanti.....kecik2 dah jadi model newspaper...!

win@momyShaneQeisha said...

darisssa comel dah glamer ya.harus disimpan tu hanim,bg kenangan darissadah besar nanti

Ezzah said...

alololo...comeynya darissa. pipi labuh tuh yg buat geraaaaammmm.. :)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

waa... glamour la Darissa pasni, hehehehe..
tp siyes mmg shantek pon!

atty's said...

yeah darissa leh jadi model..geram pipi boyot dia tuh

☆ lieya latif ☆ said...

wah glamer anak dare ko hanim heheeheh.......lieya pun dulu rajin gak anta gambar anak2 kat majalah....kdg2 tak kisah pun pasal adiah...yg penting kuar majalah hahaahahah

Ain said...

wahhhh, glamer la anak dara nim lepas ni....

kena simpan paper tu nim, wat kenangan bila darissa dah besar nanti...

nieda said...

tahniah, cayalah darissa.kecik2 dah masuk paper..emak dia pasti senyum sepanjang hari

Admin said...

wah..masuk paper tahnniah... comel anak awak :)

[z@ck] said...

ololololooo
comelnya dia =)

sueanne said...

nanti autie sueanne nk mintak autograph ngn darissa tau.. ngeeeeee!.. comellnyaaaaa... gerammm...

p!nkerton said...

wah glemerr aa darissa, kecik2 dah masuk paper ni :D mama dia harus la frame kan hehe..

Redbloodsnow said...

wahhh glamer ah rissa nih. masok paper tueeeeee...syabas :) w.pun xde adiah, still kte happy kan anim kan ^_^

Eri-chan said...

glam sudah..boleh jadi model cilik nanti...

Sham Ummi Echa said...

congrats darissa. merasa gak awak glemer jap kt paper.. hehehe..sy ni dok brangan gak nk hntar mcm2 kt magazine. tp tu la berangan je, hantar nya tak