Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, October 27, 2010

Ahad hari tu ke Jalan Tar

Ahad tengah hari ke Jalan Tar. Hanya cari tudung n balik. Yelah bawak baby mana ada masa nak belek-belek. Hari tu masa pegi ngan mak dah tau kedai mana nak beli tudung tu. Tapi masa tu kaler takde . Nasiblah Darissa ok jer. Alhamdulillah...

Darissa on the way. Danish masa on the way takde sebab sentap. Dia nak duk belakang ngan saya. Saya n Darissa duk belakang. Dahlah bawak kelisa, sempit kalu semuanya nak duk belakang. Dahlah ibu nya besar comei, faham2 lah kan. he he he

Cari tudung kat sini-sini jer. Murah-murah.

Kat kedai nilah saya dapat akhirnya warna yang saya nak. Banyak kedai takde warna yang saya nak itu.

Layan jelah pic saya tak semenggah ni. Yelah cuaca panas sangat masa kat Jalan Tar tadi. Abis cair make up I...he he he

Balik tu singgah Gombak umah mak saya untuk MAKAN.:)

Nilah lauk yang mak masak hari tu. Gigih siap buat bubur kacang lagi. Bermangkuk jugaklah danish makan. Makan plak dia bubur kacang. Pic kami-kami kat gombak takde plak.

Itu sajer.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ



10 comments:

POSH76 said...

nak geget pipi darissa jer comei betul hehe

☆ lieya latif ☆ said...

wah syok ko hanim...penat gi jalan tar...balik siap dpt mkn masakan mak lagi....auwww!!!~

tu la kan, kalo gi sane takut budak meragam jek..sebab panas kan....kalo baik jek mood baby, senang laa kite nak berjalan....

mrs.ecam said...

ish aku x pnah g jln tar bwk ank2...somi pong skali jek die ikot pastu tobat dh x mo ikot...salu aku g sowang2 jek...zas2 bli ape yg nk pastu blk...snang....heeeee

Ciklinn said...

wahh bestnyer gi jaln2.. laki akk usah harap nak bawak gi KL. geramm sgt2....

huhuhu dan lg best leh singgah umah leh singgah mkn.. best best best,,, siap ada bubur kacang ha

mamyharraz said...

mamy pun suka kalau dpt pegi situ dan soping2 kt masjid india..tp apakan daya walau dekat tak selalu dpt kesitu..

Mimy Hamid said...

comel la darisa...meragam tak pepanas buta tu

makdara TERdiva said...

aritu pun nak pegi...konon nak cari shawl..tapi apakan daya hajat tak sampai..

sob..sob..

tapi kannnnn..bahayalah dtg sini..konon nak beli selai..jadi berhelai2..hoho!

nieda said...

x penah lagi pegi jln TAR sejak humaira lahir. laki nida x suka..menyampah tul. nk cari geng lah pergi jln tar

Redbloodsnow said...

teringin zie nk gi kat jalan tar tuh. borong kain sampai pengsan..ehhe

[z@ck] said...

pergh..best gila.penat shopping singgah umah mummy makan.masyuk tu =)