Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Sunday, October 10, 2010

6 bulan sudah...

Hari ni genap anak ibu berumur 6 bulan. Dah start makan solid food. Sekarang ni Darissa suka sangat menjerit. Dah start susah dah kalu kita nak pakaikan baju atau pampers. Tak takut orang. Suka kalu orang main-main ngan dia n borak ngan dia. Kalu boleh nak orang hadap muka dia 24 jam!..he he he. Dah teror meniarap n mengesot ke belakang sikit. Dah angkat bontot macam nak merangkak tu.

Itu saje kot perkembangan Darissa. Semoga Darissa sihat-sihat selalu...

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




7 comments:

win@momyShaneQeisha said...

thomeynya darissa ni..geram tengok pipinya tu.org sarawak kata chubby...

*Tinie* said...

kejap je dah besar darissa

luahfikiran said...

SALAM,
HARAP SI PAPA MEMBANTU SI MAMA

Eri-chan said...

seronok kan..cepat je Darissa dah besar..nanti dia main pinggan mangkuk pulak..hehe

eis said...

skrg hanim kena 'picit kepala' fikir menu bubur darissa :D

Redbloodsnow said...

x terase kan yang. pejam celik pejam celik...dah 6 bulan.

Ain said...

makin bam bam la darissa nanti bila dah start makan solid food...