Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, September 16, 2010

Sudah ada buffered earning.


Salam semua. Saya dah berada dirumah sekarang. Semalam dalam kul 7.30pm kami sampai dari Kuala Kangsar. Sekarang ni tengah melepaskan penat-penat masa raya ari tu..he he he..Cerita-cerita raya nanti-nanti saya update yer. Kawan-kawan punya raya macam mana? mesti best kan...Nanti kalu saya akan terjah blog kawan-kawan semua yer. Tunggu....

Tadi saya tengoklah akaun nuffnang saya tu tetiba ada buffered earning (BE). Masa bulan pose ari tu heboh sana sini blogger cerita pasal BE ni. N sekarang barulah saya merasa BE ni..he he he. Mungkin minggu depan ramailah kawan-kawan blogger cerita pasal raya kan. Sekarang ni ada jugak yang saya tengok dah ade yang update pasal raya. Tak sabar nak baca blog kawan-kawan semua.

Ok lah itu jer.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




13 comments:

nieda said...

minggu depan tunggu cerita raya dari semua blogger..

pening nak kecikkan gambar.punyalah byk ambil masa raya

zack_blossom said...

hikhik...same kak...pertama kali dpt BE ni..selama ni bace kat blog orang je...=p

luahfikiran said...

SALAM,
BAGUS TU ! ADA MASUK ! LF NI KELUAR JE !

[z@ck] said...

tahniah sis =)
jadikan benda tu sebagai pemangkin untuk teruskan berblogging =)

eis said...

salam lebaran :)
wah..lepas ni lebih bersemangatlah hanim nak memblog kan.

makdara TERDIVA said...

salam hanim, pasni lg semangat kan nak bukak blog bila BE dah ade..hehe..

IxoR@ said...

yeayyy...

mari terus berblogging!

:D

p!nkerton said...

hehe congrats hanim sbb dh dpt BE, lps ni lagi bnyk la masuk tu ;)

LotsOfLove-Pearls said...

babe,
sila lawat blog gua..
kalau tak, nangis kang blog gua..

hehehe..

dh ramai yg update kisah raya..
menunggu tuan punya blog je lagi ni.
hehehe..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tahniah darls.. :D
blogging makin hebat kn..
huhuhu, yup.. kite mula gegarkn dunia blog mgu dpn,
kasi kaw2 nye upload cite raye.. hihihihi..

Sharinginfoz said...

tahniah dapat BE

M Rajoli Yang Meninggal Dunia

Helmiyani said...

wah, seronoknya dapat BE.. bleh buat duit raya :) jemput ke blog saya kalau minat digital scrapping :) ada freebies tau!
http://helmiyani.blogspot.com

Ain said...

tahniah nim, akhirnya dapat jugak BE.....

ain memang belum pernah merasa lagi....