Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, September 20, 2010

Raya Pertama

Kali ni yang beraya di Gombak ialah abang no 2 n saya jer. Yang abang no 1 beraya belah mertua dia di Kuala Pilah. Biarlah gambar berkata-kata yer. Gambar banyak tapi pilih yang mana ok jelah yer..

Mak abah saya. Aisey..terpejam plak mak saya tu

Keluarga saya yang kecik tapi saya yang lebar..Perlu buat sesuatu nie.

Me with my D D... :)

Siap peluk2 lagi..mana tahan..

Masa salam-salam nie, mak saya tak tukar uniform lagi. Maklumlah orang dapur kan.

Nenek n atuk bersama cucu-cucu nya

Danish n cousin dia.

Snap guna hp..posing syok sndiri orang kata. Snap bahagian atas jer..he he he

Last..lepas budak-budak tukar baju. Masa ni pun dah lewat petang kot. Masing-masing kepanasan n rimas. Darissa je tak tukar sbb sy buatkan dia gown.


Itu jelah kot pic raya kami setelah di tapis-tapis..he he he.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE.




5 comments:

zack_blossom said...

comelnye darissa!!
upload la gmbar darissa bebyk agi..=)

☆ lieya latif ☆ said...

sgt besh...meriah sgt...darissa pun comel lotey heheheeheh...

alah mane ade hanim lebar...lieya tgk okey jek tuh.....dont worry laaaa....

mmg hanim, lieya berbaju kurung kejap jek...ptg tu pas lik beraye masing2 terus tukar baju...tahun ni beraye cuace panas laaaa...kat johor pun same....

mamyharraz said...

suka tgk :) bahagianya kan..

LotsOfLove-Pearls said...

babe..
gua xde mood ar nk keje2 nie..

alahai...

*memang sangat comel je berhari raya ni..

*Mr Danish makin encem... :)

:: iManja :: said...

wah merah ye this year