Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Saturday, September 25, 2010

Buffered Earning

Sebelum ni pernah dapat satu buffered earning (BE) N3 nya SINI


Iklan digi Iphone nilah yang melekat. Terima kasihlah NUFFNANG yer. Pandang jugaklah blog saya yang marhain nie. Dapatlah merasa apa itu BE.



See, saya bangga menunjukkan amount dari BE tu. Walaupun sikit tapi saya tak kisah sebab saya tau tahap berblogging saya nie. Blogger tak tegar. Apapun alhamdulillah n syukur.


Terima kasih pada NUFFNANG, KAWAN-KAWAN BLOGGER, READER, SILENT READER N SESAPA YANG BACA blog saya nie yer. Terima kasih banyak-banyak.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




11 comments:

zack_blossom said...

betul2..same pun same gak..walaupun sy dpt xde la byk tapi hepy sbb xsemua blog leh dpt BE ni..=p

sarah-najwan said...

alhamdulillah..BE semua blogger nak..

makdara TERDIVA said...

congrats dear..semoga bertambah2 lagi semangat nak berblog :)

jom pi open house :)

Azmiezas said...

akak tak reti nak add nufnag ni, dah try tp x appear pun dlm blog...uwwaaa..

Yan said...

yan dulu makan tahun gak baru dpt BE..

ni dah tukar domain... kena la tunggu lg... seolah2 mula balik..

anisalya said...

sikit pun tetap berharga...
macam saya tak kisah langsung.
hahaha...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tahniah Hanim..
waaa, nampak gayanya pengiklan mula terpikat ngan blog awak yep..
well done darlsss..!!!!
nnti leh le kongsi untungnya tu yep, hihihihihi.. ;-)

mumyShaneQeisha said...

ok tu hanim, saya lagi2 la ckit.masa amat terhad utk blogwalking.tapi saya cuba sedaya upaya buat singgah balas ke blog yg ada singgah kat blog saya

Ain said...

bila la be tu nak kiss blog ain pulak...

hahaha....

tahniah nim dan semoga tambah bersemangat untuk berblog...

Redbloodsnow said...

BYK KE, CKIT KE BUFFERED EARNING YG KTE DPT, STILL GAK KTE BANGGA KAN YANG.

...JANJI REZEKI DR ALLAH, KAN KAN :)

nieda said...

sikit2, lama2 jadi bukit