Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Saturday, August 14, 2010

Wajib Beli di PARAM

Air soya and tepung pelita. Air soya ni wajib hari-hari beli. Bukan yang sejuk yer tapi yang panas. Soya ni biasanya akan habis malam tu jugak. So, esoknya kena beli lagi. Saya suka air soya yang buatan sendiri dari yang dalam kotak tu.


Lagi satu tepung pelita. Ni takdelah beli hari-hari sebab tak kan habis punyalah kalu beli 2 hinggit. Biasanya akan bawak ke esok. Esoknya masih boleh makan lagi.

Lagi satu murtabak. Tapi murtabak yang jual kat Sg Buloh ni takde yang saya berkenan. Yang kat Gombak tu sedap bangat. Dah lama pakcik tu jual. Nantilah kalu saya balik Gombak saya snapkan gerainya n murtabaknya sekali, InsyaAllah.

Itu sajer.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

8 comments:

mamyharraz said...

terasa nak belilah soya ptg ni...

p!nkerton said...

aisehh sama lah tekak kita! hehe everytime pegi param wajib cari 3 benda ni. tapi tahun ni tak sempat pi lagi huhu..

nieda said...

samalah, murtabak dgn tepung pelita wajib beli..tapi this year semua beli kt PARAM tak menepati piawaian tekak ku..hehe...sudahnya berbuka semlm nida wat mini murtabak.

zack_blossom said...

sy sgt suke tepung pelita ye..sedapnye!!

IxoR@ said...

kita blom bole 'tune' lagi... apa yang perlu ada bila tiapkali berbuka...

apa pun makanan, kita tak kesah la...

;)

[z@ck] said...

suka tepung pelita juga..
leka makan..
=)

PutRee SeJiNjaNg said...

wah nengok gambar air soya tu terasa nak beli petang karang...hehheh

Ain said...

ain pun suka beli air soya fresh camni nie....

memang sedapppp kan...

kalau murtabak, paling spesel kat sebelah rumah mak ain jer...

gerenti tak cukup sebijik....hehehe