Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, August 9, 2010

TQ abang!


Alhamdulillah..terima kasih abang..



  • Cincin yang marhain . Walaupun dah 4 bulan Darissa lahir tapi saya tak kisah pun abang. Sebab saya faham abang kene dahulukan mana yang penting dahulu..terutamanya berkaitan rumah kita yang marhain tu..untung-untung boleh reno jadi banglow...hahahahha .
  • Hp yang marhain. Walaupun bukan blackberry atau iphone, ni pun dah seribu rahmat..SETELAH hp saya yang cikai sebelum ni telah rosak yang menyebabkan aktiviti hari Sabtu saya yang di snap guna hp tu telah ilang..Uwaaaa!!!.
  • Entah-entah kena beranak nombor tiga baru dapat DLSR..hahhahaha

    Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ



24 comments:

Redbloodsnow said...

wahhh sonoknyerrr dpt cincin n hp. psstt anim. pemberian dr hubby mmg sgtttttt bermakna dn x ternilai kan kan :)

☆ lieya latif ☆ said...

wahhhh best2....tahniah hanim....wah senyum sampai ke telinga laa yeak heheheh.....

eh nokia tu pun kire okey ape...lieya ni tetap setia ngan nokia walau pun bagi hubby bberry heheeheheh.....yg penting tanda ingatan dari tersayang.....

Softtouch [Hanim] said...

ZIE: haah betullah tu ..tak mengharap sgt pun sbb kami bukannyer org kaya ..org yg biasa2 jer..yg penting yg mana ptut didahulukan kene dahulukan..

lieya:Tahun ni dia ade rezeki lebih.tulah senyum smpai ke telinga..wpun dihati nk dlsr..he he he..(syukur syukur)

IxoR@ said...

alololo.... bertuah hanim!

best la...

mesti hati sedang berbunga bahagia...

tang DSLR tu... lama sket kot, sebab darissa masih kecik... hehehehehe....

Kepoh-chi Punyer Cerita said...

muza,
kite dah lama nk beli hp tu tapi x terbeli2 hehehe

nk tny marhain tu pe...blur kejap bila baca td

:)

Sham Ummi Echa said...

brtuahnya hanim dpt present dr hubby trcinta.. ni present smpena brsalinkan darissa ke.. wahh syoknyer.. kena la banak salu nmpknya.. kekekee

Azmiezas said...

Wah..Hanim dapat hadiah yg besar-besar nampak..

tahniah..tumpang gembira tuk kenkawan..

zack_blossom said...

wahh!!!beshnye!!!!nk jugak....=p

nieda said...

estnya dpt hadiah..tambah anak lagi, lagi besar hadiah dapat..hehe

Softtouch [Hanim] said...

kepochi: marhain tu maksudnya biasa jer. Ni pun muza cilok dr ayat kwn muza..he he he

sham: untk blanak lg satu..mungkin tidak....cukuplah 2 buat masa skrg nie

Azmiezass: Mana ada besar kak. Hp tu dpt sbb hp sy rosak..Kalu xrosak mmg xbergantilah hp tu

zack: nnti zack minta kat botak yer

nieda:xde maknanya dpt adiah besar..adiah biasa2 jer..bkn dlsr pun..he he he

Diarihatiku1976 said...

wahhh.. ni cincin raya ekk..

Cik Wanie said...

wah,
akk dpt cincin & hp baru yer,
oklah tue,
pemberian suamikan...
hurm...

wanie pun tgh tunggu cincin nie,
hahahaha:)

Ain said...

bestnya dapat hadiah cincin ngan henfon....

bertuah badan....hehehe

Softtouch [Hanim] said...

diari hatiku: bolehlah nk pakai raya nnti..

Cikwanie:Ala hp tu sbb hp sblum ni dah rosak wanie: kalu tak rosak agaknya pakai jelah hp lama tu..

ain: ala ain lg best dpt dlsr..nk dlsr jgk..apa2 pun syukur

atty's said...

beshnya anim dpt hadiah dr suami..

Dee said...

syukurlah hanim..cincin emas tu..sapa nak bagi..nak2 emas skrg mahal..tu hp tu..mcm dee pya je..tp dee beli sendiri..kehkehkeh..

eis said...

samalah kita hanim, kalau hp tak rosak maka taklah berganti. woww..hp QWERTY tu. ada wi-fi kan? senanglah nak on9. tp yg tak bestnya bunyi flash takleh hilang hehe..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

wow wie..
dpt cincin ghitew.. huhuhu, sweeetttt!!! adiah ape itu cik Hanim.. lomantika la ur asben!
hp pn kemain agi canggih tu..
huhuhuhu, i nak baru jugakkkk.. ;p

Softtouch [Hanim] said...

atty: biasa2 je kak ty...

dee: mmg syukur dee..Alhamdulillah..sy br je nk pakai hp ni org lain dah lama pakai dah

eis: betullah eis, tggu rosak br dpt yg lain. Byk bnda kene dahulukan..

leily: ada rezeki lebih, tulah dpt..Dia lgsung xromantik..he he he.Bkn hp canggih pun..Org lain lama dah pakai hp nie. Apa lagi lelily belilah hp lain memandangkan hp lama dah rosak..

POSH76 said...

wow cantekla dua2 tu...nila namanyer rezeki anak2 hehe

mama uzma said...

wahh...
bestnya kak..dapat skali dua tuh...
nilainya x pentingkan janji pemberian org tercinta..itu dah cukup bermaknakan tuk kita hargai n bersyukur....

Watierman, rmanbkr said...

sALAM dIK hANIM....aKAK TUMPANG HAPPY.....Salam Ramadhan ya Dik....bila nak balik Teiping??

HaRi-HaRi BaHaGiA said...

wah...muza dapat hadiah tu..patutlah berkilat jer cincin tu aka tak perasan ada entri pasal cincin ..heeee...muza beranak no.3 dl mesti dpt dslr punya..hee

PutRee SeJiNjaNg said...

wah yunk memang romantik & baik giler suami hanim tu...w/p dapat hadiah mahal or murah tetap gak hargaikan sebab ianya dari insan kesayang kita...tul tak yunk??