Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Saturday, August 28, 2010

Terima Kasih IXORA

Hari Khamis saya terima adiah yang sangat cute dari IXORA yang comel itu. Suka sangat!. Dapat adiah sempena saya masuk contest Lucky Draw kat blog dia. N3 nya disini.

Inilah IXORA. (sory ixora saya amik pic tanpa kebenaran)

Hadiahnya terus di pos ke opis saya

Dapat surat cinta dari IXORA

Tara.....keychain yang ada tulis nama saya HANIM..suka sangat !. Boleh sangkut kat hp.. Masuk kali ni dah 3 kali saya dapat hadiah dari kawan-kawan blogger. Happy!

Mintak maaplah kabur pic-pic nya. Snap guna hp. Masa ni kat opis. Camera kat umah.
Kepada IXORA..terima kasih sangat-sangat. Saya sangat menghargainya..TQ

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




19 comments:

~AmyLiana8886~ said...

wow comelnyer..tahniah akak..hehe

mamyharraz said...

best dpt sesuatukan..:)

Kancilbiru said...

wah wah wah...syoknyer....cantik pulak tu...tahniah..:)

Kancilbiru said...

wah wah wah...syoknyer....cantik pulak tu...tahniah..:)

[z@ck] said...

wah..cantik!
=)

Anonymous said...

cantiknya nama hanim ada bling2!
hanim tahu tak? sy tak boleh login blogger guna lappy pinjam nih huahuahua..

eiskamil.blogspot.com

nieda said...

wow cantiknya keychain..bestkan sambil blog sesekali dpt hadiah.

Hamzah Ian said...

fuhyoo.. nice..

Hamzah Ian said...

fuhyoo.. nice..

IxoR@ said...

suka?

sy pun suka.....

:D

Eri-chan said...

dapat hadiah mmg bestkan, tak kirala kecik ke besar ke..yg penting org tu bg ikhlas......

chekiyah said...

bestkan dpt hadiah...
bila hanim nk bagi kat saya pulak? hehe..larikksss

ieda said...

seronoknyaaaaa .. best kan kalau joint dan memang ..

cograts dikkk ;)

Cho Zila said...

bestnyer.. terasa tak sia2 duk berblogkan... dahler dapat hadiah dapat kawan lagi... ixoratu comelnyer..
hanim... akak nak ucapkan terimakasih selalu mai blog akak yang tak seberapatu... moga akak akan selalu mai sini tengok cerita terkini hanim

POSH76 said...

tahniah sis cumil cam IXORA tu jugak hehe

Sham Ummi Echa said...

congrats hanim.. sronok kan bila dpt something..

☆ lieya latif ☆ said...

tahniah hanim...sgt cantik okey....lieya pun ade gak, boh kat henset....blink2 gitu...auuwww!!~

Redbloodsnow said...

WAHH BESTTTT. DPT KEYCHAIN NAME TUEEE. BAIK ATI IXORA TUH KAN :)

Ain said...

manis dan comelll orangnya....

tahniah nim...