Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, August 26, 2010

Pertama kali (Part 2)

Pertama kali Part 1 Kat Sini.

Masa tu saya cerita berapa ramai yang baca blog saya dalam satu masa.

Semalam saya smpat printscreen visitor saya semalam. Dalam sejarah saya berblog lah semalam ada 81 orang baca blog saya. Walaupun saya tau kawan-kawan yang lain pernah dapat lebih dari saya tapi pada saya dah cukup banyaklah tu. Yelah saya ni blogger biasa nak bandingkan ngan kawan-kawan semua. Terima kasih pada kawan-kawan yang sudi baca blog saya ni.
Kawan-kawan saya tak ramai dalam dunia blog ni. Balik-balik itu jelah. Tapi saya lebih suka macam tu sebab senang saya nak buat lawatan dan membalas lawatan kawan-kawan semua. Kalu gigih sangat mencari kawan baru sekadar nak cari trafik itu bukan cara saya. Sebab nanti saya takut tertinggal dalam sesi lawatan saya (blogwalking). Saya kalu boleh tak nak tenggelam timbul dalam blog kawan-kawan.. Tapi kadang-kadang ada jugak beberapa blog, saya tenggelam terus..he he he.



Tajuk n3 semalam, pasal murtabak

Ok esok saya cuti sebab Nuzul Quran. Kan saya bekerja di Selangor. Selamat bekerja pada anda yang kene bekerja esok. InsyaAllah esok, kalu 'line clear' kat umah saya akan buat sesi lawatan esok. Mintak-mintak Darissa well behave esok senang ibu nak bertenet. Danish takpe sebab pasang je kartun sonyap lah dia..

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




21 comments:

sueanne said...

NIm, kita selalu tengelam timbul..hahaha..selamat bercuti2 juga...

mamyharraz said...

sy blogger baru.hepi sgt hanim masuk link sy..t.kasih hanim support sy :)

mumyShaneQeisha said...

ramai tu...saya x pernah dapat pgunjung seramai itu 1 hari..
*suka balas kunjungan rakan2..

makdara TERDIVA said...

hiphip horey..kita pun cuti..selamat berweekend2 hanim :)

pergh! ramai tu yg melawat..yg pnting kualiti bukan kuantiti...sy setuju dgn hanim

nieda said...

cayalah...betul tu yg penting friedship

Dee said...

sis..i yg mana selalu jengah my blog mmg i akan jengah balik..kiranya mcm membalas budilah kan..walau i jarang jwb komen2 tu..i pentingkan blogwalking lagi..

mrs.ecam said...

bravo bravo...tahniah...ok la tut de gak org bce blog kt kn...wehh ane acii..aku duk area slangor tp esok aku koje...huwaaaaaaaaaaa x shuke x shuke

POSH76 said...

murtabak punyer berkat tu hehe...tp i pun camtu i akan balas balik lawatan tu cuma kekadang terlambat ajer tp untuk mummy darissa mmg wajib lawat hehe

jeles ni kerojer kat kl huhu

vagg© said...

hai hanim. hahaha bab kawan2 xramai dan balik2 tuh je la tu mmg sama je ngan saya.

kdg2 kalo ramai sgt susah gk. kalo xmelawat blog sume.. xdpt nk tinggal komen selalu.. last2 saya gk yg risau org kecik ati. walopon ada org xkisah pun.

yg penting kalo terlalu nk kejar traffic tuh, perasaan enjoy blogging tuh nti ilang. update semata2 nk org ramai masuk baca blog kita

Sham Ummi Echa said...

tahniah..ramai gak tu hanim

sy pon x ramai kwn blogger. bg sy biar x ramai yg pnting kita ikhlas brkawan. bkn sekadar nk tmbah trafik je.

☆ lieya latif ☆ said...

LIEYA PUN mcm dee jugak hanim....jarang jawab komen, tapi lebihkan blogwalking...balas balik kunjungan kawan2 blog yg lain.....baru sronok.....

tapi tu laa syok kan, kawan2 blog di alam maya pun dpt kan dgn berblog ni eh....

alah kite jeles hanim cuti tauuuu!!~

[z@ck] said...

sis..sis hutang dgn saya murtabak sg buloh =)

IxoR@ said...

woww...

ramai yg masuk tu...

tp kalau kita wat entri makan, mmg senang naik trafik kot Hanim.. kan kan... ?

Eri-chan said...

wah ramai pengunjung u..entri makan mmg ramai peminat..jadi sila letak lebih byk gambar makanan yg menarik hati dah buat org leleh..hehehe

Drama Mama said...

i nih pon jenis tenggelam timbul. ikut internet samada dia nak weng atau tak itu hari. wakkakaka......anyway keep it up k! update rajin2. :-)

http://twinkywinkystars.blgospot.com

PutRee SeJiNjaNg said...

wah banyak tu yunk..hehhe..tingkatkan lagi prestasi ko tu yunk..

Yan said...

thanx sudi jengah blog yan sejak akhir2 nih..

Azmiezas said...

tahniah..ramai yg dah kenal kita la maknanya tu kan..

akak pun sama, tak la ramai sangat kenkawan blog..balik2 itu jer..tapi lebih baik macam tu kan..senang nak singgah..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tahniah hanim..
ai x leh lg visitor perday cenggitu,
heheheh.. blogger terpencil aje..
btw, keep it up dear, menten! moga2 dpt BE.. ainyer, gelap gamboo.. :P

ieda said...

tahniah dikk ..

berkawan biar beribu2 .. membenci biar 1 .. haaaaa akak mcm tuulah ..

tapi berkawan di alam maya nieh punn kena banyak hati2 .. kita x tahu hati budi masing2 .. sedangkan dialam nyata punn payah nak jangka perangai org kan ..

soo kita kenalah selalu berpada2 .. :))

Redbloodsnow said...

HEHEHE...SATU PERKEMBANGAN YG BAIK TUH YANG. LAME² SURE RIBU RABAN SEHARI TAW. ANIM SALAH SORG BLOGGER YG FRIENDLY...

RAJIN UPDATE, SURE MAKIN RAMAI KAWAN² BARU DTG BERTANDANG TAW DEAR :)