Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, August 5, 2010

Lunch sesama opismate sebelum Ramadhan menjelma

Semalam lunch ngan opismate saya Yang nak join 4 orang jer. Makan-makan sebelum Ramadhan menjelma kononnya. Makan di Secret Recipe. Yang dalam pic ni hanya tiga orang je sebab lagi sorang malu lah plak bila kita nak snap pic nya.

Sebelum makan snap-snap sikit. Saya n Aniza.

Yang ni Aznan . Satu-satunya jejaka masa join lunch ni. Single gitu..:)

Spagetthi meatballs Aniza punya.

Fish n Chips saya punya.

Itu sajer. Lepas ni nak makan apa plak yer...

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ






8 comments:

mrs.ecam said...

esok aku br nk mkn2 ngan kengkawan sblm mskknyer bulan ramadhan...sbb esok lunch 2 jam leh berronggeng jauh2 sket...hekhek

nieda said...

mcm kt secret recepi...nyum nyum..nida suka tom yum secret recepi

Azmiezas said...

lama rasanya akak tak singgah SR ni..terliur sidah..

Dee said...

aiseh..x try strawberry marshmallow cheesecake ke? sedap tau..hehehe..

POSH76 said...

bessnyer u makan shedap2 ni hehe

[z@ck] said...

terliur
T_T

Redbloodsnow said...

fish n chip anim watkan zie jd tercarik² nk nelan benda alah ala² gitu gak..hehe

PutRee SeJiNjaNg said...

wah lunch kat SR..best tu yunk...hhehe..