Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Sunday, August 15, 2010

Hari ni buka puasa di Gombak

Hari ni saya akan berbuka di Gombak umah mak saya. Tapi abang saya takde, dia outstation..mungkin next week kot baru boleh buka ramai-ramai..

Mak tanya nak makan apa. Saya jawab pajeri terung, ikan masin tenggiri masak sambal n ikan tenggiri goreng. Simple n mantap. Saya? tak bawak apa-apa...bertuah punya anak kan..mungkin beli jelah nanti kot. Tapi nanti acik ada tapaukan nasi tomato bagi kat mak saya. Oklah tu kan.hahahaha

Bukan apa, saya kalu balik umah mak memang saya tak masak apa-apa sebab saya nak makan masakan mak saya. N mak saya pun faham ngan anak bongsu dia ni.. he he he . Begitu jugak kalu balik umah PIL pun sama. Alhamdulillah mereka faham. Kalu bawak pun, bawak yang mak saya kirim untuk besan dia.

Oh! tadi saya baru lepas dibanci. Sejekap je rupenya kena banci yer. 1st time ada pengalaman kene banci.

Pic-pic, esok saya akan update yer...

Selamat berbuka puasa semua...

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




5 comments:

zack_blossom said...

wah!!menu itu mmg mantap!sedapnnyee!!

kak hanim anak bongsu??same ngn kite!!besh..besh..besh...=p

Cik Wanie said...

bestkan akk dpt berbuka puasa ramai2,
mcm wanie,
cuma mama,ecah saja,
tuepun kalau ecah blk sini,
kalau x der,
tinggallah berdua,
hurm...

apapun selamat berbuka puasa utk akk:)

~~ciklinn~~ said...

huwaaa besttnyerr buka dgn mak.....selmat berbuka yer

☆ lieya latif ☆ said...

berbuka ngan family laa paling seronok kan hanim...lagi2 menu dari airtangan mak kite...adoh....mmg best!!!

ieda said...

ermm sedap menu2 yg disebut heheh
berbuka umah mak dan family nieh best sbb ramai2 kan dikk .. akak punn last week berbuka ramai2 di kg ..

anak yg kecik punn sebuk di meja .. hehe riuh rendah jadinyer :)