Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, August 6, 2010

Darissa demam

Malam semalam bawak Darissa pegi klinik. Risau plak bila budak tecik demam ni. Selalu kalu saya agah-agah Darissa dia akan senyum tapi petang semalam langsung dia tak senyum. Masam je muka dia. Ni mesti macam demam teruk .

Pegi klinik kanak-kanak kat Bukit Rahman Putra Sg buloh. Saya rekomen lah sape-sape ada nak kecik bolehlah cube pegi Klinik ni. Bagus doktornya. Nama klinik tu Klinik Kanak-kanak Serena.

Sementara tunggu giliran Darissa tido. Sebelum tu saya dah bagi ubat demam. Tu dia ngantuk kot. Sory pic blur guna hp jer snap. DLSR tak bawak tak beli lagi.. he he he

Bilajumpa Doc ni kemain lagi lebar Darissa senyum.Jeles!. Sampai doc cakap " cair hati untie". Doktor kata tekak dia bengkak n ada selsema sikit. Pelik jugak, minum ais ke Darissa ni he he he. Salah satu sebab dia duk kat nursery tu cepat dia berjangkit tu.

Ubat-ubatan Darissa. L-R. Ubat demam, ubat titik kat idung n antibiotik.

Itu sajer. Malam tadi meragam giler Darissa. Semenjak dia lahir tak pernah dia semeragam macam semalam. Sian dia. Badan dia tak sedap kot..Ibu rindu Darissa yang sihat..cepatlah sihat yer Darissa.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

psst saya cuti hari nie. ...





15 comments:

Dee said...

demam nak beranjak bulan skali kot sis..risau bila anak2 x sihat nih..

Softtouch [Hanim] said...

dee: haah dee..sy pun rase..

makdara TERDIVA said...

bila anak2 demam, mak2 lah yg tak tido malam..semoga darissa cepat sembuh :)

demam beralih bulan kot

Azmiezas said...

kesiannye..anak buah auntie ni demam yer!!..

jgn lupa makan ubat yer..biar cepat sembuh..

a d r e y n i e e l i s y a said...

siannya kat darissa... moga dia cpt smbuh.. huhuh..

Softtouch [Hanim] said...

MDT: betul tu mak dia yg xlena tido sbb risau. TQ MDT

Azmiezas: ok untie nnti sy makan ubat

adreynieelisya: tq yer..

kumichan said...

alahai....kesian darissa demam... semoga cepat sembuh...kesian baby ni kalau sakit.... sebab dia x pandai nak bagitau kan...

Softtouch [Hanim] said...

kumichan :betul tu..yg dia tau nanges jer..

~~ciklinn~~ said...

alahaii ciannyer baby..... mmg riso kalo baby demm kan...

semoga baby cepatt sembuhh yer sayangg

eis said...

ala ciannya darissa demam..
takpe hanim, demam bg baby adalah utk membina antibody sama. abaikan ayat tunggang terbalik tu ye, tp pernah baca mcm tu :)

semoga cepat sembuh ye darissa..

Eri-chan said...

semoga sihat Darissa yg comel...cian dierrrr...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ciannyer Darissa..
semoga cepat sembuh ye syg..
kesian mummy, hihihi.. =)

Ain said...

ciannya si chumell darissa...

kalau duk taska, baby memang senang terkena jangkitan...

huhuhu....

hopefully darissa cepat sembuh...

Redbloodsnow said...

alololo..cian rissa. kata org tua² demam nk cerdik tue..hehe.

PutRee SeJiNjaNg said...

alo cian si comel darissa tu..get well soon ekk rissa..nanti aunty bawa rissa jln2 kuch..heheh