Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, August 23, 2010

Buli Darissa Dengan Inai

Saje nak test kat Darissa. Kakak opismate bagi inai mekah yang tube tu. Lepas tu saya gedik nak pakai kan kat Darissa..he he he


Ingatkan nak pakai satu jari jer ..

Last-last terus pakaikan 4 jari lagi. Ibu jari dia tak dapat nak pakaikan sebab dia dah meronta-ronta...

Jenuhlah nak agah-agah dia bagi tak berterabur inai tu. Kene baju dia nangis nak sental baju tu kang. Sekejap jer bubuh. Lepas tu cucilah. Darissa nak minta dukung. Laparlah tu.

Inilah hasilnya...tak merah sangat..he he he..Jahat ibu dia buli dia kan..

Itu sajer episod buli Darissa...:)

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ





27 comments:

zack_blossom said...

hikhik...comelnye darissa..
bijaknye die...xnangis pun ibu die buli..p

zack_blossom said...

hikhik...comelnye darissa..
bijaknye die...xnangis pun ibu die buli..p

Ain said...

mesti susah nak taruk inai kat baby kan.....

elok pulak hanim pakaikan kat darissa....

gud girl darissa ni..

makdara TERDIVA said...

kecik2 bolela buli..dah beso skit esok..ibu plak yg kena buli..haha!

mcm tula akak dgn anak2 akak..umi yg kena redho.. hehe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

alahai.. kenat la mommie ni..
sib baik si darissa tu steady je,
kalo tak abes la capuk2 merah muka die.. hihihi... =)

Sidratul Muntaha said...

dariss..
ko relakan jerlah mak ko buat gitu.
aahhaha..

sueanne said...

haha.. comel jari Darissa pakai inai.. cute sesangat..

Redbloodsnow said...

haaaa kan dh cantik jari tuh berinai..hehe

kumichan said...

tak baik owhh mama ni... sib baik darissa tu tak reti bercakap / tak reti bangun ..kalo tak ...mau dia membebel marah mama dia ni...

~~ciklinn~~ said...

alallalallala kamu mmb besan terlampau.... hahhahah..

apapun sgt comell mennatu i okeyy...... kejap pun kuning gak yerk..

rasp said...

alolololo tomei tul jari2 bam bam tu dikenakan inai...
tapi tu lah kan sis...
usaha gigih baru leh letak kan :D

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh...tu laa hanim, tak sabar kan nak main inai2 ngan anak pompuan....cam lieya laaa....ngan mia n mija...berconteng2 tgn heheehehe.....

comel tgk muke darissa yg pasrah diinai oleh mamanye heehehehe

mama uzma said...

chubby betui darissa...geram tgk..
pandai la dia..x nangis pun masa pakaikan..klu dapat tahan lama skit mesti pekatkan..hehehe

Dee said...

comelnya..kecik2 dh berinai..sib baik dia x garu muka..kalo x muka pun ada kaler oren2..

ieda said...

hex3 cumeinya darissa dgn inai dijari .. sabor jerlah mama nyer .. heheheh

ok lah kan darissa duk senyap2 .. takut jerk kalau dia masukkan jari dlm mulut .. heheh

:: iManja :: said...

ala comeynyer...tecik² dah berinai....

atty's said...

KAN MAIN LAGI DARISSA..BERINAI.

Yan said...

aiyarkk baby pun berinai

nieda said...

sabo ajelah..sian si comel darissa. Pasrah ajelah ibu dia wat camtu..muka darissa pun mcm xde perasaan..hehe

Eri-chan said...

darissa leh verangan jadi bride nanti..hehe

[z@ck] said...

hahahaha..comel je dia pakai inai..

norhaizan said...

hihi..comel darissa pakai inai..rajen ibu dia nih pakaikan dia inai..inai mekap kejap je kan dia merah..penah tgk sedara nor pakai dulu..

PutRee SeJiNjaNg said...

ala..la..la..comel nye jari darissa di inai tu..hhehe

Azmiezas said...

mesti x sempat nak merah kan??..hehehe..

eynda said...

Darissa comel!! :-)

Kancilbiru said...

wahh kena buli? sheannya diaaa...kena pakai inai..dia tak pelik ka tgk oren2 tu? hehehe

mumyShaneQeisha said...

darissa dah berinai...thomey sangat2.Dah besar nanti mesti darissa marah maknya tgok entry ni :)