Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, August 16, 2010

Berbuka di Gombak

N3 ini banyak pic makanan. Minta maaflah yer. Saya nak share jer.
Mari kita tengok ape lauk-pauk yang kami berbuka semalam.

Pajeri terung-mak masak

Ikan tenggiri goreng - mak masak

Sambal ikan masin tenggiri - mak masak

Nasi tomato - tok cik / acik masak. Saya bawakkan jer.


Siput sedut- kawan abah kasi . Lupe plak nak makan ni semalam.

Mat murtabak gombak.. Murtabak paling sedap yang pernah saya rasa.

Bubur pisang - beli

Abah saya.

Danish, anak saya

Itu jelah yang sempat saya snap. Kuih-kuih n air tak sempat nak snap. Bestnya buka ngan mak n abah. Tapi abang-abang saya takde pun. Masing-masing ada hal lain. Mungkin next time kan.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




19 comments:

~~ciklinn~~ said...

punyerlah bayak lauk sampai ada yg terlupa nak mkn yerk..

zack_blossom said...

banyaknye makanan....sedap2 lak tu...laparnye.....

POSH76 said...

besskan kalau berbuka ramai2 camni...gambo si comei tu mana hehe

nieda said...

banyaknya menu....murtabak owh murtabak

atty's said...

ayork..perut kty dah berbunyi2 nie..

Softtouch [Hanim] said...

cik linn: betul cik lin smpai terlupa..he eh he

zack: mak masak mmg lah sedapkan..

posh: mmg best tp xlengkap lah..abg2 takde

nieda:he he he..murtabak gombak sedap!:)

atty:samalah kita ..bunyi jgk..he he he

Azmiezas said...

seronokkan bukak puasa ramai2..
dah seminggu mak akak n adik2 kat sini..tapi ari ni nampaknya berbuka 4 branak je lah..mak dah balik..uwwaaa..

Wawa~* said...

kriok kriok kriok perut saya dh bbunyi tgk gmbar makanan yg best2 nih... hehehe... slamat berpuasa ye :)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

huhuhuuh, lafarfo..
plg i terliur tang siput sedut tu, masak lomak ekkkk..
lama dh tak terai tu...
wallla...

☆ lieya latif ☆ said...

camne ko leh lupe nak mkan siput sedut tu hanim...sure teringat2 kan...peberet lieya gulai siput sedot tuuu heheeheh...

meriah kan bile bebuke ngan family...lagi2 dpt mkn air tangan mak kite sendiri...ya Allah nikmat tak terkata rasenyer....

Softtouch [Hanim] said...

azmiezas:ye ke kak...xpe akak lah kene jd tkg masaknya sbb tkg masak dah balik kg..he he he

wawa:perut sy pun kriok kriok..sleamat berpose jgk..

leily..sy pun terliur gak..boleh lupe nk mkn..asyik tgguh jer nk mkn last2 lupe terus..

lieya: tulah lieya..mcm mana boleh terlupa plak..mula2 igt..jap2 lagi mkn last2 terus lupe..sedih!

makdara TERDIVA said...

bestnye..saya jugak yg x berkesempatan lagi berpuasa dgn anak2..

:: iManja :: said...

siput seduttttt...beshnyer

Eri-chan said...

terung pajeri best..
ikan tenggiri best..
byknya lauk-pauk semua org sediakan yer...
hehe..

Eri-chan said...

terung pajeri best..
ikan tenggiri best..
byknya lauk-pauk semua org sediakan yer...
hehe..

[z@ck] said...

alahai..sedapnya sis..
=P

eynda said...

Siput sedut masak lemak tu buat akak terliur...sayang hanim terlupa nak jamah ye...kalau akak mesti nyesal pas tu pi cari sampai dapat hahaha...

PutRee SeJiNjaNg said...

wah banyak nya lauk..makan besar ekk ko yunk time bebuka hari tu..hehheh

Kancilbiru said...

wah banyaknya lauk...sungguh nikmat siput sedut tu...huhuu