Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, July 5, 2010

Lempeng Kasih Sayang

Kejadian pada ahad pagi. Anak dara tu bangun kul 11.30pagi.Kalu dia dah besar memang saya sebat jer rotan nasiblah dia baby lagi..Yelah semalam pagi kan hujan, tulah dia syok titun tu..

Bila dia tido lama dapatlah saya buat keje rumah sikit..Semalam extra rajin buatlah brekpes untuk abahnya. Nak kata brekpes pun tak jugak sebab dah pukul 10.30 macam tu baru dia makan..Danish macam biasa nasi makan ngan telur kicap...Saya masak Lempeng n makan ngan Sambal telur hancur..Konon-konon buat ngan penuh kasih sayang jadilah Lempeng Kasih Sayang..wakakaka..

Lama dah tak masak -masak nie. Semalam abah dia ada tak pelah sebab kalu Darissa bangun abah dia boleh tengok-tengokkan sikit...

Jadilah untuk alas perut sebelum nak kuar tengah hari nanti..

Itu sajer ..Time Kasih kerana sudi membaca...

Ketemu lagi BYE. TQ




15 comments:

zack_blossom said...

ok...lempeng kasih syg ni kelihatan sgt sedap....perut sy terus kruk2 sbb mmg tgh lapo xtau nk bekfest pe....

nieda said...

baik punya nama, kasih sayang gitu..cayalah Muza..semalam mmg sodap tido..sepanjang hari hujan..nida dh basuh baju tak sidai2, hari ni basuh semula..hehe

POSH76 said...

lempeng ni bagus taw untuk diet hehe

cheqna said...

salam
wah..lempeng kasih sayang gitu..
baru pas makan nasi lemak ni..=)

☆ lieya latif ☆ said...

fuh...peberet lieya ni...leiya pun kan hanim, kalo bosan dah mkn nasi, buat lempeng...cicah ngan sambal tumis...mmg mantop laaaaa.....tapi mia mija lempeng cecah susu pekat manis.....lempeng tak abis2, susu dah bersudu2 tambah....hangin jek aku heheheheheheh

Stilla said...

wah lempeng...sedap tu ..=)

Azmiezas said...

pekena lempeng ni ngan teh o..sedap nih!!

penjejak maya said...

salam ziarah ke sini..

en_me said...

teringat lagu, 'ko goreng lempeng, lempengku hangus'.. ihiks

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

sedap nama lempeng nih

Ain said...

kalau masak dengan penuh kasih sayang mesti sedap punyaaaa...

lamanya tak makan lempeng....huhuhu

Dee said...

sedapnya lempeng sis..nak2 ngan sambal..fuh..menyelerakan..

Cik Wanie said...

wah wah wah,
lempeng kasih sayang yer,
mesti sedap nie,
sbb dibuatnya dgn penuh kasih sayang kan,
huhuhu:)

Redbloodsnow said...

wakakaka...jiwang siott name lempeng tuh...hikhikhik. ailikeee!!! sekali sekala taruk name jiwang, iyer idak anim kan kan :)

LotsOfLove-Pearls said...

menariknya nama..
Lempeng Kasih Sayang...

semoga semakin berkasih sayang..