Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, July 29, 2010

Hari Ni Danish Pegi Menara KL - Lawatan Sambil Belajar

Hari ni, Tadika Danish ke Menara KL. Lawatan sambil belajar katanya. Pagi tadi saya masuk opis lambat sikit sebab nak tunggu Danish naik bas.

Tahun lepas Tadika Danish pegi Zoo. Tengok dia seronok sangat. Sampai suruh saya pegi opis cepat, nanti lambat katanya. Saya tak nak ikut supaya dia tau beza pegi ngan kawan-kawan n pegi ngan ibu abah dia. Anak-anak ni kalu ngan mak ayah dia kelaku lain macam sikit. Tapi kalu ngan orang lain sangat behave.

Macam tahun lepas, kamera saya ada bekalkan kat cikgu dia. Tak tau hasil nya apa. Kita tunggu gambarnya kalaulah ada..Budak-budak ramaikan takut cikgu-cikgunya sibuk.

Tengah tunggu bas. Tiga hari sebelum dia pegi ni, sebakul pesanan saya n abahnya dia kasi. Dengar cakap cikgu, jangan nakal-nakal, nak kenc**g cakap kat cikgu, jangan gaduh ngan kawan n macam-macamlah.

Bas sampai. Beratur ! Beratur!

Dalam bas. Nampak kepala dia jer.

Tunggu petang nanti apa cerita dia. Mesti seminggu tak abis cerita dia pegi Menara KL ni nanti. Macam tahun lepas asyiklah cerita pasal Zoo dia tu.

Itu sajer.


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ




17 comments:

zack_blossom said...

hikhik..seminggu xabis cite ye kak..comelnye la...

nieda said...

excitednya...mesti blk nnti riuh mulut danish

Cik Wanie said...

comfirm blk nanti,
dia akn citer apa yg dia nampak,
dia buat apa,
semuanya dia citer kan,
so cute:)

makdara TERDIVA said...

memang risau nak lepaskan anak pegi rombongan cik kiah ni..dan berbakul2 la pesanan tuk dorang..klakar kan..mcmlah x de cikgu yg jaga..tp itulah naluri kita ibu bapa ni..kalau boleh nak anak tu 25 jam depan mata..

auntie pun x saba nak tggu cerita dr mami danish :)

☆ lieya latif ☆ said...

wah sonok ar danish yeak...dpt jengjalan ngan cikgu n kawan2 sekolah ...yihaaaaa!!!~~~

lieya pun mcm hanim, pass jek kamera kat cikgu hehehehe....pandai2 ar amik gambar nanti heheehehe....

atty's said...

wah beshnya daniah..g menara kl.untie pun lom penah g tau .huhuhuh

eis said...

sy pun mcm hanim; suka pesan pasal kenc*** hehe..

LotsOfLove-Pearls said...

babe,
gua nak kata;

"Danish sangatlah hencem di gambar pertama ngn beg tue.."

tomei.. tomei jek...
senyuman happy ar tue..

mrs.ecam said...

hahahh x leh imagine la cane cekgu nk handle bdk2 ramai camni ek...mne yg nk g toilet...yg lapo nk mkn...huhuii mmg kagum ngan cekgu tadika...heeee

Ain said...

sonotnya danish nak gi menara kl...

mesti sakan dia bercerita balik nanti kan...

Redbloodsnow said...

haaa bersedia lah anim dgr celoteh danish pasnih nnti ea..haha

Dee said...

sis..mimi dh pegi KL Tower awal tahun hari tu..dia ckp KL Ketawa..hihihi..baru ni dia pegi Wet World Shah Alam..dua2 i x follow sis..elok je dia..happy sesgt..

kumichan said...

macam Amsyar jugak.... tak abis2 citer dia pegi KLCC ... yg kelakarnya dia asyik cakap yang semalam dia pegi KLCC ......

Pai the Mrs Razif said...

salam. sajer blogwalking petang2 ni. Meh ar jd follower saya plak. =)

PutRee SeJiNjaNg said...

wah danish comel lah yunk..hheheh

[z@ck] said...

alahai..comelnya danish.hihihi

Anonymous said...

I would like to exchange links with your site softtouch82.blogspot.com
Is this possible?