Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, July 12, 2010

Cerita Pasal Saya Half Day Hari Tu

Sory cerita agak basi. Hari tu kan saya half day untuk cari kain raya. Sampai sana sangatlah rambang mata. Pilih punya plih terover budget plak. Takdelah banyak pun kain yang beli..tapi....nmpaknya kene lah puase lah sampai ujung bulan..hahahahaha

Baru sampai Jakel Shah Alam..Syoknya..parking betul-petul depan Jakel. Kat KL tak dapatnya nak parking depan-depan..Nun jauh nun parkingnya. Jakel Shah Alam macam lagi besar jer dari KL punya. Gambar pilih-pilih kain tak ade yer. Naik rabun mata ni tak tau nak pilih kain ape..

Lepas tu singgah SACC Mall. Saje bawak mak n danish jalan-jalan. Singgah Pizza Hut danish nak makan pizza plak. Kat SACC takde soping yer.. Nanti pegi ngan abah dia plak. Kang saya beli jugak lagi ada yang kene puase setahun kang..hahahahah

Bergambaran dalam pizza hut jap...


Super supreme..extra cheese kat atas yer..bila lah nak insap wahai Muzalifah Hanim..hehehhehe. Ni macam bukan Danish je yang nak, ibu dia yang lebih-lebih nie...

Deli wings..macam dah tak bape hitam dah dulu rasenya lagi hitam..

Ni pinggan saya. Sila lah percaya..:)

Saya sayang mak saya very much...


Budak ni yang nak sangat pizza tapi air tu je yang dia hadap nya.

Yang tak best beg plastik dia tak cantik..sy suka paper bag punya. Bila mintak takde. Agakya kene spend ribu riban baru kasi kot..Kain tak boleh kasi tunjuk yer..Suprise gitu..Warna tema oren. Tapi macam tak cukup jer. Wah! tamak..Tak pelah nanti cari je kain kat Jalan TAR. Ala amik jer yang 3 pasang 5o hinggit..he he he


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Ketemu lagi BYE. TQ

pssst...Pasal tailor tak payah risau memang suh tukang jahit tu spare kan untuk family saya semua. Memang dah biasa ngan dia. Masa bulan puase pun still boleh hantar lagi.









15 comments:

POSH76 said...

bessnyer tak sabar nak tengok baju raya nanti hehe

nieda said...

bestnye muza,,nida terpaksa antar kg minta mertua tolong jahitkan..tailor takmo ambik dah..mesti meriah warna oren

mrs.ecam said...

bj rye aku sklurage dh siap
yey...ngeh3

kumichan said...

adussss...saya belum buat apa2 persiapan pun...kain pun tak beli lagi ni.....

☆ lieya latif ☆ said...

wahhhh kain raye yeak....meriah gitu oren...mesti comel danish beroren di pagi raya...darissa si montel pun ape kurangnye...sure kiut jek ...anak2 hanim dahle putih, mmg kene laa pakai oren.....heheehehehe....

Cik Wanie said...

mmg kak,
wanie pegi jakel kat as pun,
punyalah susah nak mintak paper bag dier,
kena beli ibuan br dpt,
plastik yg akk dpt tue kira cantiklah jugak,
dr wanie punya plastik,
masya-ALLAH,
hurm..

Dee said...

wah..dh shopping sakan..syoknya..

kain kt jakel tu u beli yg 500 ke atas baru dpt paperbag..kehkehkeh..

Redbloodsnow said...

psstt..kalo wings tuh itam lg, lg nangis ea..hehe

atty's said...

lapar pulak tgk pizza...huhuhuh.

SyuQ said...

sieiras lah muza ngn danish...

boleh masuk contest wajah seiras ibu anak. :-)

eis said...

danish masih minum mcm tu. comel :)

eis said...
This comment has been removed by the author.
eis said...
This comment has been removed by the author.
Stilla said...

wah pizzalah...lame giler dah tak jejak kan kaki kat pizza ni...chicken wing tu nangis lah yunk...=)

norhaizan said...

baru perasan...danish ikut muka mama dia la...comeyyy...org kata kalo anak lelaki ikut muka maknya..sejukkkk...tak byk buat hal..hihi..nnti darissa dah besar sket mesti muka seiras bapa dia plak..