Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, June 1, 2010

Dan Jun pun menjelma

Ari ni bermulalah bulan Jun...di bulan Jun ni jugak pada 9hb Jun saya akan kembali bekerja......*sedih*...

Yang paling penting ari ni saya akan anta Darissa ke Nursery untuk Darissa menyesuaikan diri di sana. Ala satu nursery ngan Danish. Danish akan ke nursey selepas balik dari Tadikanya. Mungkin tinggalkan dia sekejap di nursery. Rase takut pun ada. Saya takde pengalaman anta bb di nursery. Masa adik dulu saya anta di rumah pengasuh. Umur 2 tahun baru anta nursery.

(**Nursery/Taska ialah tempat penjagaan atau pusat asuhan bayi n kanak2 N Tadika plak ialah tempat blaja untuk 4-6 tahun, pre school orang kata. Saya terangkan sebab ada yang tanya saya dulu apa beza taska n tadika).

Sedihnya rase..risau macam manalah Darissa ngan orang lain nanti. Hopefully Darissa berperangai elok yer sayang. *nangis*

P/S: N3 ini autopublish..saat n3 ini kuar saya mungkin di nursey...uwaaaaaa!!!!!

Ketemu lagi BYE. TQ

11 comments:

nieda said...

insyaallah darissa ok di nursery..bagus hantar awal2 bg baby sesuikan diri..rasa kejap je dh nk msk 2bulan

♥♥syahadah♥♥ said...

ohh...tahniah hanim..saya ketinggalan keretapi...dapat girl jugak yaa...sorry hanim..lama betul tak berblog.

Azmiezas said...

Kesiankan nak tinggalkan baby masa 1st time..

nanti kalau dah keje,..rasa nak baaalikkk jer..(betul tak??..)

eis said...

mmg akan rasa blues-blues jgklah masa 1st day hantar darissa nanti kan. sabar ya :)

Sham Ummi Echa said...

owhh sy pon x penah ada experience antar anak kt nursery or pengasuh.. mklum la echa uwan dia yg jaga.. so ni pikir ribu2 kali kalo nk peknen lg nih.. larat ke mak aku nk jaga baby lg.. huwahhhhh jugakkkk

☆ lieya latif ☆ said...

saat nak letak anak kat nursery utk first day laa paling kite risau kan hanim...mcm2 kite pikirkan...sesuai ke tak....nangis ke tak die....

takpe2, kuatkan semangat okey....yg penting bekalan susu tu cukup.....selagi boleh BF....hanim teruskan BF tau....

sI tEDI said...

InsyaAllah hanim!

kita doakan yg baik2!

Ain said...

moga darissa cepat adapt situasi baru nanti....

ikutkan hati nak jer berhenti kerja dan besarkan anak2 sendiri kan...

emy@aldyst said...

kejap je kan dah bulan jun + kejap je kan dah habis cuti :p

muza,
kite dh tukar blog...jemput singgah ek :)

POSH76 said...

kalu kecik sgt mmg risau nak hantarkan...seelok2nyer 2 years & above...tp if no choice nak buat lagu mana...kasik sis jagalah hehe

Redbloodsnow said...

darissa akan sentiasa berperangai molek n elok. kompom punyer rissa zie tuh anak dara yg tidak nakal..hikssss :)