Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Saturday, June 26, 2010

Award & Tag dari Eis



a) COPY AWARD INI
- Dah, kat atas.

(b) BERI TAU SAPA DAN LINK PEMBERI AWARD INI
- Dari eiskamil mama kepada sepasang anak iaitu Kae & Khyra. Thanx eis sebab sudi bagi award & tag nie..

(c) TAJUK POS KORANG MESTI ADA 5-FIVE-KHAMSAH? KENA JAWAB 10 SOALAN DAN SETIAP 1, DENGAN 5 JAWAPAN...
- InsyaAllah eis. Kalu tak cukup lima minta maap yer..:)

(1) FIVE NAMES THAT PEOPLE CALL YOU
- Muza - Hanim - Ibu - Busu Anim (belah saya) - Mak ngah (belah asben)

(2) FIVE IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE :
- Birthday saya - Birthday asben - Bithday Danish - Birthday Darissa - Our Anniversary

(3) FIVE THINGS YOU DID YESTERDAY
- Surf tenet - Gosok kain - Lipat kain - Pegi keje - Tengok tv sekejap

(4) FIVE WAYS TO BE HAPPY :
- makan - pegi jalan2 - jangan pikir benda yang menyemakkan kepala - tengok kelakuan anak yang comel2 tu - tengok cite kelakar

(5) FIVE FAVOURITE MOVIES :
- Finding Nemo (juta kali tengok pun tak boring) yang lain xingat yang pasti saya suka cite yang animation punya n cite kelakar..

(6) FIVE FAVOURITE HOBBIES :
- memasak tapi dah lama xbuat sebab bz (alasannn....) - surf tenet - membaca - jalan2 naik kereta - makan (wakakkaka)

(7) FIVE FAVOURITE PEOPLE :
- suka orang yang peramah - suka orang yang merendah diri - suka orang yang cantik n ensem (suka tengok jer tau)- suka orang yang lemah lembut


(8) FIVE FAVOURITE PLACES FOR VACATION :
- Senang cerita saya suka tempat yang ada pantai...

(9) FIVE REASONS YOU ANSWERED THE SURVEY :
- sebab eis tag saya . Sesape yang tag InsyaAllah saya akan buat punya...

10) FIVE PERSON TO TAG :
- Tag ni berakhir disini yer..Tak pe kan eis..:)


Ketemu lagi BYE. TQ

6 comments:

Eis said...

takpe, thanx sbb ingat lagi tag ni sbb sy dah lupa hihihi

Azmiezas said...

akak pun ada banyak hutang tag tak buat..sampai dah lupa dah nak buat..maaf ye..korang..hehehe..

Redbloodsnow said...

rajinnyer die jwg tag nih...thumbs up :)

nieda said...

hehe, bagus..nida cukup malas nk jawab tag

sueanne said...

makan je koroje ye nim..hahaha

POSH76 said...

comei tag tu cam penerima dia gak hehe