Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Sunday, May 23, 2010

44 hari sudah....hoyeh!!!! hoyeh!!!!


*Pic kredit Google*

Ari ni sudah cukup 44 hari berpantang n ari ni aktiviti saya ialah berurut sebagai penutup berpantang..mak sayalah suruh berurut nie. Saya ikut jelah kan.Hari tu saya dah berurut 3 hari berturut2 seperti kebiasaan orang berpantang buat..Ada tak kengkawan yang berurut pada last day berpantang nie?

Psst...esok nak pegi mana yer?he he he..Yelah kata dah abis pantang....

Ketemu lagi BYE. TQ

11 comments:

eis said...

wah wah wah hanim dah boleh berjimba-jimba! tahniah :) sy dulu tak berurut :(

☆ lieya latif ☆ said...

yeay!! merdeka!!! best2...wah pasni panjang laa langkah bawak darissa jalan2 yeak hanim hehehh....

i'm hepi for you dear!!

Softtouch [Hanim] said...

eis: berjimba2 pun kene hati2 lah sbb ada handbag kecik..he he he

lieya:he he he...thanx lieya..lepas nie turn lieya plak...

Jasfyra said...

hoyee..hoyeee..hip hip hooreeyyy..merdeka sudah..hihi

Redbloodsnow said...

yahuuuu..leh melantak seakan nk berangin seakan...hahaha :P

nieda said...

esok pergi meronggeng, window shopping.hehe..tahniah, dh hbs pantang..mesti best kan..

Azmiezas said...

Wah..nak balas dendam nampak!!..hehehe..

Rasa macam semua tempat nak pegi n nak makan semua benda kan??..

Tahniah2..dah habis pantang..

Sham Ummi Echa said...

g shopping!! cari baju baru.. amik mood sblom start keje..hehehe

edda(",) said...

akak.. syok arr habis pantang......... hehehe..

[z@ck] said...

gi ronggeng sis..
=P

eynda said...

Merdeka!! hehe...rasa macam baru je hanim bersalin :-D