Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Saturday, December 26, 2009

25 December

Hepy 4th birthday adik...Ibu, Abah, baby, tok cik, nenek, atuk , nyang & semua2 saaaaaayang sangat adik.. Semoga adik jadi anak yang bijak pandai , seorang yang soleh, seorang anak yang taat pada ibu n abah..amin...n biarlah semua benda2 yang baik menyebelahi adik..Pengalaman ibu yang mengandung kan adik sangat indah n sangat senang...bila adik lahir, adiklah permata hati ibu n abah yang sangat kami sayang..walaupun masa adik lahir , adik seorang yang kuat sangat nangis..he he he...

Masa ibu mngandungkan adik, ibu tengah belajar di semester akhir n secara tak langsung adik turut belajar jugak.. :)..Moga besar nanti adik masuk universiti yer..:) muahs.....

Sempena birthday adik ibu n abah bawak adik ke Sunway Lagoon sehari sebelum birthday adik dengan harapan taklah ramai orang sebab pegi waktu weekdays tapi hampeh...itu nanti ibu update yer...Hadiah plak nanti kami bagi sebab nak tunggu ape yang nenek dia nak kasi dulu..he hehe..BYE





Ketemu lagi BYE. TQ

11 comments:

Ernie said...

happy birthday danish...
moga menjadi anak yang soleh.

[z@ck] said...

happy birthday adik..
moga jadi budak hensem dan taat pada perintah mak bapak..
=)

Sasha said...

Budak tu dah 4 tahun yea... Hepi Besday buat adik Danish... jd budak yg baik & dgr cakap Ibu n Abah... bila dah dpt adik nnti... tunjukkan contoh yg baik yea...

aleena said...

happy belated bufday danish..

may happiness n successful always with bufday boy n family:)

IxoR@ said...

Adik Danish....

Moga jadi anak yg soleh...harapan ibu & ayah....

:)

p/s: mama danish ni...tukar template lagi ye....????

sueanne said...

Hepi belated besday to adik..semoga menjadi anak yang soleh n berjaya di masa hadapan..aminnn...

AYU IDRIS said...

Lama betul tak bertandang kat sini!
Happy Belated 4th Birthday utk Adik Danish! (pasni kena pgl abang Danishlah plak!)

Semoga sentiasa dilindungi Allah dgn rahmat dan barakahNya....menjadi anak yg soleh, hidup bahagia di dunia dan akhirat....amin...

Asu said...

Happy birthday Danish..Semoga menjadi anak yg soleh dan Allah sentiasa murahkan rezeki muza sekeluarga especially dgn adik danish nanti..muahhhh

Softtouch [Hanim] said...

to untie2 semua: TQ yer dr danish...

eynda said...

Happy belated birthday to Danish...semoga menjadi anak yg soleh dunia akhirat...

Redbloodsnow said...

happy belated buffday once again danish cyg :)