Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, September 16, 2009

Berjaya Capture...


Pagi tadi masa tgh melawat blog Tedi boss dak utih yang ensem tu, tedi kata ada kuiz kepada sape yang pelawat yang ke 10,000 n kene capturelah sekali sebagai bukti yang kita ni ke 10,000. Setiap saat saya asyiklah pegi ke blog tedi n akhirnya BERJAYA. Memang saya tiap2 pagi akan melawat blog tedi sebab suka ngan intipati dlm blognya, gaya bahasa yang sempoi n yang lebih penting dapat tengok dak utih yang ensem n gebu itu..So Tedi Tahniah sebab visitor anda sudah smpai 10,000. Muahs


Ketemu lagi BYE. TQ

14 comments:

sI tEDI said...

ekekekeek Hanim! Tahniah!!! Tuah Raya ni!!
ada 2 pemenang!! ekekekekeke..
nama n alamat hanim sudah ada.
tunggu ya!! InsyaAllah.

Terima kasih sbb join!!

@--- Sueanne ----@ said...

wahhhh!!! hanim ke yg menang?...
congratesss yerrrr..hehehe..
second time kite g blog ted dah 10+++..hihihih

POSH76 said...

tahniah rejeki baby tu...hehe

mama uzma said...

taniah2...
rajin sungguh klik2 yee...
hihi...

eis said...

wah rezeki raya! tahniah! hanim, selamat hari raya. mintak maaf klu ada buat salah ye. raya elok2. jaga yg 'di dalam' tu :)

MuMMy 2 Haqq said...

bertuahnya dia...

Redbloodsnow said...

Wahhhh tahniah anim cayang. mmg bertuah ek. x sia² dok pi ke blog tedi tuh ea..hehehe.

congrats ^_^ dpt gift nnti jgn lupe tayang yek..hehe

☆ lieya latif ☆ said...

tahniah!! tahniah!!

selamat hari buat hanim dan keluarga, semoga bergembira di hari lebaran..

pulang ke kg, pandu ngan hati2 yeak.....

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

congrats yer...
rezki baby tuh...

HaSue said...

tahniah hanim..memang rezeki anak2 tuh..hehe...

selamat hari raya buat hanim sekeluarga ya...maafkan zahir batin.mana tau selama kenal kat cyber nih ader terkecik hati ke kan..harap maafkan...semoga ceria selalu di aidilfitri....

IxoR@ said...

lama tak dtg sini, semuanya dah bertukar wajah...

nampak lembut aje template baru ni....hanim, ada kad raya diblog ixora...sudikanlah menerimanya...

salam lebaran....

Sasha said...

Tahniah!!.. Rezeki hari raya ke?...

Sham Ummi Echa said...

wah tahniah hanim..

selamat hari raya wat hanim n family.. semoga ceria di hariraya dan berhati2 semasa memandu k

Sasha said...

jemput dtg ke rumah amik kad raya...