Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, August 21, 2009

Salam Ramadhan


Saya sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan. Moga Ramadhan kita semua kali ini akan lebih baik dari sebelum nya. Saya memohon maaf atas salah silap sekiranya saya ada menyakitkan hati anda semua. Puasa jangan tak puasa...he he he



ikhlas,
Hanim

Ketemu lagi BYE. TQ

15 comments:

aleena said...

selamat berpuasa kak hanim:)

excited nie nak puase:D

POSH76 said...

sis i pun same yer...selamat berpuasa....hehe

Mama-Danish & Sarah said...

NIM....SLMT BERPUASA UTK AWAK SEKELUARGA...

JANGAN LUPA BANGUN SAHUR YA....

<< s| tED| >> said...

salam ramadhan juga buat hanim sekeluarga!

MuMMy 2 Haqq said...

selamat berpuase...:)

neezareef said...

slmt berpose..maaf zahir dan batin spjg berblog ya..

Sasha said...

Selamat Menunaikan Ibadah Puasa. Moga kita mendapat keberkatan & keampunan dari Nya...

Sama2lah kita saling maaf-memaafkan.

@--- Sueanne ----@ said...

Salam Ramadhan gak nim..

Kite pun mintak maaf gak yer klu ade yg terkecik hati dgn kate2 kite sblm ni..

Sesungguhnya yg baik sume datang dariNYa n yg buruk tue dtg dari diri kite sendiri..

Selamat berterawikh mlm ni..:p

psst : kalu jmpe kt pasar paya jaras..tegur2 la ye..:p

nieda said...

selamat berpuasa..nieda nak minta maaf kalau ada salah silap..Moga amalan kita diberkati..Jaga kesihatan yer..

Ernie said...

selamat menyambut bulan ramadhan dari akak dan keluarga

~Atie+Farid~ said...

Hanim & Family...selamat Berpuasa dari Atie & Family...

Moga Ibadah Puasa kita semua diterima oleh Nya

IxoR@ said...

selamat berpuasa buat hanim sekeluarga....

take care ok.

Naff said...

selamat berpuasa, moga bertambah amal...jangan lupa zakat

Redbloodsnow said...

selamat berpuasa dear anim :)

乾煎白鯧Sam said...

That's actually really cool!亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,
三級片,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,成人圖片區