Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, August 13, 2009

Cenderahati Dari Tedi

Hari Isnin saya telah dapat sumthing dari seorang blogger.Suka sangat. 1st time katanya. Tulah excited lebih..he he he. Cenderahati ini diberi oleh Tedi yang baik hati itu. Time KAsih Tedi. Saya sangat mengharrgainya.Seorang pencinta kucing..:). Saya telah masuk 'Contest Meneka Percutian'. N saya antara pemenang nya.. Kalu nak tau contest apa KLIK SINI

Ni sampul suratnya. Terus di alamat opis saya.

Inilah dia Keychain nya. Jauh tau dari Cameron Highlands.Cantik!. Thanx Tedi.

Ketemu lagi BYE. TQ

15 comments:

mummysya said...
This comment has been removed by the author.
mummysya said...

besh kan jadik blogger nie....hehehehe!!!

kita saling ingat mengingati satu sama lain...

<< s| tED| >> said...

TQ hanim.. siap buat entry... macam lah i hantar kat yu TV LCD! ekekeekkeek....

[z@ck] said...

akk lak bila nak bt contest?
hehehe

♥sAzALOvEwAN♥ said...

wah2..
rajin nya kamOo masuk Contest...
menang lak tu...
ni jeles ni..
huu~

Mama-Danish & Sarah said...

untungnya hanim....cantik sungguh keychain tu...

Ernie said...

muza nanti belah 2 keychain tu bahagi ngan akak sekali hehe

Softtouch [Hanim] said...

mummysya : tulah kan..

tedi : xpelah tedi, sy tetap mghargainya..ape kata anta dak utih kat sy..sy akan sewa iklan kat paper tau..

zack : contest?xtaulah nk buat contest ape

saza: contest ni je yg akak bertuah dik

mama danish & sara : mmg cantik..

ernie : mana boleh belah2..pegang pun xboleh tau

Annyssophellia said...

wahhh...tererla kak...siap menang contest lagik....

viruspadu said...

cheh murah rezeki nehhh

☆ lieya latif ☆ said...

cantik keychain tu.....murah rezeki hanim..

☆ lieya latif ☆ said...

cantik keychain tu.....murah rezeki hanim..

IxoR@ said...

so sweet....

:D

<< s| tED| >> said...

itu tidak mungkin akan terjadi :P

Redbloodsnow said...

kawai jek keychaint tuh. teringin nk gi cameron highland taw. kompom z sakai giler nnti..hahaha

:P