Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, July 28, 2009

Tamat Sudah

Aku dah abis ganti pose dah..semalam. N semalam jugak mcm2 dugaanya. Ala bukan dugaan ape pasal keje n opis lah. Selalu aku pose taklah terasa sangat macam semalam. Lain mcm plak. Tak pe layan pic yer..pic food ape lagi. Aku tau blog nie byk sgt pic food. Makan ialah perkara yang selalu ada ngan kita betul x? n aku selesa blog kan nya. Kalu buat sesi luahan dalam ni mcam susah plak. Buatnya da orang yang tak berkenaan baca, kang susah. Aku banyak jer nak luahkan tapi biarlah. Luah pada yang terdekat jer. N makan/foods takde menyentuh sape2 kan. free gtu..Ada udang kat umah. acik bakarkan. ngan ayam sekali. Bakar tidak memerlukan minyak yer kawan2 n resepi ni takde santan...Acik buat nasi lemak sekali. Pic takde sebab saya tidak makan nasi lemak itu. Asben jer makan.

Lauk2 tu bukan sy punya jer. Agak2lah kan.:)
Semalam saya buka ada kawan. Adik mcam biasa tengok kartoon. Sy makan ngan abah dia.
Ini tangan abah dia bersama pinggannya itu.
Itu saje. Ketemulagi BYE


Psst.. lepas ni Ramadhan menjelma.

17 comments:

eis kamil said...

bakar udang & ayam tu camana? dlm oven ke? mcm best..

ninie said...

hai hanimm.. akhirnya abis gak ye ganti pose..hehehe....sdp tu udang bako...letaklah resepinya hanim... mana tau leh cuba ....:)

@--- Sueanne ----@ said...

a'ah laa..cam menarik jak!!!.
letak ape kt atas udang n ayam tue erk..cam menarik je..

psst : kite ada 5 hari lagi xganti..huehuehue

POSH76 said...

alhamdulillah selamat ganti poser...sedap jer tngk udeng tu...

psst: sbb tu i ganti poser2 awal..kalu last minute mmg maleh tul...huhu

Asu said...

wah, kite ada 2 hari tak ganti lagi ni..takut, tapi tgh pantang lagi...

Softtouch [Hanim] said...

eis : dlm oven..

ninie : insyaAllah

sueanne: xpe pelan2 yer ganti pose

posh: tulah kan..athun nie nya pose sy gnti awal.

Asu : xpe nnti ganti ok..tgh pntang tu

mama idzareef said...

hanim...nak tau cite teruk tak.. saya satu hari pn belum berganti pose..org lain dh selamat dh khatam..huwaaaa.... 5 hari je.. next week la start.. ;p

<< s| tED| >> said...

sampai hati letak tangan abah adik sahaja. ha ha ha...

neezareef said...

hanim mkn lauk je ya...

k.neeza ade lg sehari nih..insyaAllah akan dilangsaikan..

Ernie said...

berbaloi muza posa

Mama-Danish & Sarah said...

wahhh......dah raya erk.. kita jerk yg blm lagi ni... bila la nak abihhh....

Softtouch [Hanim] said...

mama idzareef : xpe ada masa lg..

tedi : he he he

neezareef :haah.

erni : yelah dah puas tensen kat opis, buka puasa dpt yg meriah punya.:)

mama danisgh & sarah : xpe ada masa lg ni

~~ciklinn~~ said...

hanimm bagusnyer kamu... akak ko ni haritu konon diet kabo gak tahan 3 bln jerk pehtu aku lapooooo nasikkkkkk huhuuhuhuh

mama tisya said...

salam..


pls vote for me di http://sereniety.blogspot.com/ utk Breastfeeding Photo Contest 2009 tq..my code BPC20 - Aimi Shalfarina aka mama tisya

Sasha said...

tahniah!! selamat dah hutang puasa...

Redbloodsnow said...

adoii...watkan org terliur jek anim neh taw :S

Softtouch [Hanim] said...

sasha :TQ

PrincessRed : sorry ekk